Про це повідомляє прес-служба Київської міської державної адміністрації.

«Ми вдячні УЄФА за розуміння і за те, що вони пішли на відмову від промо-стенду цієї компанії, офіційної локації та окремої реклами, на кшталт Adidas, MasterCard, Lays та інших спонсорів. Проте, навіть згадування лого компанії серед загального переліку спонсорів Ліги чемпіонів стало для нас неприємною несподіванкою», — сказав головний представник КМДА з питань проведення фіналу ЛЧ у Києві Андрій Мирошніченко.

Він додав, що місто проводить додаткові переговори щодо вирішення питання реклами «Газпрому» та сподівається на розуміння з боку УЄФА.

«Дії з боку Росії: анексія Криму, війна на Сході, і, як наслідок, наше ставлення до всіх і всього, що пов’язане з країною-агресором, на жаль, зрозумілі не всіма у світі. Проте, я сподіваюсь, що ми таки знайдемо повне розуміння з боку УЄФА», – додав Мирошніченко.

«Фестивальне містечко» – традиційна офіційна локація фіналів Ліги чемпіонів, організацією якої займається УЄФА. У Києві його встановили на Хрещатику.