Про це повідомляє facebook-спільноті Клуб Коренного Киевлянина.

1. Між станціями Берестейська і Шулявська може закладати вуха через різницю висот. Глибина Берестейської становить близько 20 метрів, тоді як Шулявської – 90.

2. Через помилку конструкторів частини тунелю між Політехнічним інститутом і Вокзальною з'єднали на метр вище запланованого.

3. Між Хрещатиком та Університетом є занедбаний тунель. Будівництво закинули у 80-их роках під час розбудови Театральної.

4. На Арсенальній (у бік Дніпра) є з'їзд у тупиковий тунель, де зупиняються мотовози у разі аварії. Також Арсенальна – найглибша станція у світі (105, 5 метрів).

5. Між Кловською, Хрещатиком і Майданом Незалежності є службова лінія – там з'єднуються всі три гілки метрополітену.

6. До 1965 року під станцією Дніпро знаходився підйомник, який опускав вагони і через трамвайні лінії направляв у тимчасове депо.

7. Чернігівська – єдина станція в Києві, розміщена на рівній платформі (традиційно станції мають непомітний для пасажирів нахил 3-5‰ для відводу води). Також на Чернігівській, поки вона була кінцевою, знаходилося депо. Після продовження гілки його розібрали і перенесли на Лісову.

8. Між Берестейською та Нивками проходить метроміст – потяги метро їдуть над залізницею.