У Латвії заборонили показ 7 російських пропагандистських каналів телекомпанії RT (Russia Today).

Про це повідомляє “Інтерфакс-Україна”.

Так, мова йде про телеканали “RT”, “RT HD”, “RT Arabic”, “RT Spanish”, “RT Documentary HD”, “RT Documentary”, “RT TV”, які, згідно з доповіддю спецслужб Латвії, є найбільш впливовими каналами, якими РФ ведеться пропаганда у країнах Заходу.

Окрім цього, ці телеканали фактично перебувають під контролем і управлінням головного пропагандиста Кремля Дмитра Кисельова, проти якого діють санкції ЄС.

Нагадаємо, що YouTube видалив три російських пропагандистських канали.