Оксана Дащаківська зазначила, що якщо у Львові є відносно багато ЗМІ, на шпальтах і в ефірах яких ведеться боротьба між кандидатами в депутати до ВРУ, то в районах і селах таких ЗМІ є небагато. Тому, щоб донести свою інформацію до виборця, кандидати змушені звертатися до редакторів районних комунальних газет.

Виконавчий директор КВУ Львівщини розповіла, що моніторинг районних комунальних засобів масової інформації комітетом виборців розпочався ще у травні.

«Ми звернули увагу на те, що майже в усіх районних газетах з’являються одні і ті самі матеріали з тими самим авторами. Деколи трошки змінюється текст, скорочується, деколи може видозмінюватися назва, але в цілому текст майже однаковий. Лідерами таких матеріалів в комунальних газетах однозначно є Об’єднана опозиція і Партія регіонів», – зазначила Оксана Дащаківська.

Вона додала, що головними меседжами в комунальних ЗМІ від Об’єднаної опозиції є питання мови, критика діючої влади і теза про те, що опозиція знає, як змінити ситуацію в державі. Натомість головні посили від Партії регіонів – це тези про те, що стабільність досягнуто, що не можна змінювати керівників країни, якщо вона почала рухатися в правильному напрямку, а також перспектива побудови Європи в Україні.