В основі логотипу використано квітку соняшника, що є одним з улюблених та відомих українських образів. На думку організаторів Євро-2012, квітка передаватиме образ України, що наповнена теплом, любов’ю та гостинністю, де кожен почуватиметься гостем, на якого тут завжди чекають.

Творцем знаку країни став дизайнер міжнародної компанії «Saatchi& Saatchi» Андрій Крисенков – переможець творчого конкурсу на кращий логотип України. Конкурс проводився ДП «Центр комунікацій «Україна-Всесвіт» у період із 1 по 15 жовтня, в ньому взяли участь більше 300 робіт від авторів з молодих компаній та визнаних у світі міжнародних рекламних агенцій.

Логотип презентуватиме Україну за кордоном та буде зображено на різних видах друкованої та сувенірної продукції.