Про це власкору «Вголосу» стало відомо під час наради у Луцькраді.

Директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг» Лариса Карп'як розповіла, що з 23 квітня до 6 травня в групу оперативного реагування міськради надійшов 181 дзвінок, що стосувався роботи КП «Луцькводоканал». Лучани вже кілька місяців не можуть нормально подати показники лічильника.

Заступник директора «Луцькводоканалу» Віктор Гуменюк зазначив, що лучани отримають нарахування за всі місяці.

«У травні була велика кількість дзвінків, наш концентр недосконалий, тому ми вивели ще п'ять ліній мережі. Ми обслуговуємо чотири види лічильників. На це йде багато часу», – наголосив він.

Віктор Гуменюк закликав подавати показники через інтернет, зокрема, вайбер, та смс-повідомлення.  

 

«Вголос»