Про це під час засідання виконкому заявив радник голови Волинської ОДА, екс-заступник Луцького міського голови Тарас Яковлев.

«Із рекламним бізнесом ніхто не говорив. Рішення виконкому було ухвалено без консультацій з тими, хто займається рекламою у Луцьку. Після підвищення тарифів росте їх заборгованість перед «Луцькрекламою». А це приведе до поступового банкрутства підприємств. Насправді вартість реклами зросла на 300% у зв'язку з ростом інфляції. А після того як виконком нещодавно підвищив тарифи, вона виросла ще на 260%. У Луцьку по суті найвища вартість зовнішньої реклами серед обласних центрів. Крім того, підприємці укладали договори про розміщення реклами у розрахунку на старий тариф. Вони не чекали на те, що він зросте. Що їм тепер робити?» – зазначив у виступі Тарас Яковлев.

Також під час засідання виконкому виступили представники рекламного бізнесу.

«У грудні вартість реклами у нас була дорожча, ніж в Одесі та Львові. Дорожче нас були лише Київ та Харків. Коли ви ухвалили таке рішення про ріст тарифів, галузь опинилась в шоковому стані. Ви ж не підняли вартість проїзду в електротранспорті на 260%. То чому ви зробили це для бізнесу. Сьогодні ви знищуєте нас. Завтра знищите когось іншого. Наша вимога – зупинити рішення виконкому від 21 лютого і винести це питання на громадське обговорення», – заявила Світлана Свирида, директор ТОВ «Факторія».

«1095 грн у 2017 році і 2895 грн у 2018 році – ось реальна ціна білборда у Луцьку. Ось реальний ріст тарифів. Наші працівники через це не можуть отримати зарплату. Сьогодні наш бізнес ліквідовують», – додав представник «Брендборду» Сергій Ковальчук.

«Я вважаю, що виконкому не варто кидатися з однієї крайності в іншу. То ми даємо знижку, то навпаки – різко піднімаємо тариф на 260%. Має бути зваженість рішень та діалог між бізнесом», – підтримав позицію щодо необ'єктивного росту тарифів член виконкому Михайло Щур.

 

«Вголос»