За словами начальника відділу промоції ЛМР Ксенії Курили шин, буклети про історію та визначні місця міста «Львів відкритий для світу» видані 5-ма мовами, зокрема англійською, французькою, німецькою, польською та українською. Крім цього, з 17 жовтня заплановано промоційну кампанію із залученням телебачення та кінотеатрів, а також в мережі Інтернет.

«Ми створили промоційний ролик, який крутитимуть по телебаченню, а також в кінотеатрах різних областей України – в Києві, Одесі, Черкасах, Харкові, Дніпропетровську. Адже, саме у кінотеатрах є велике скупчення молоді, яка користується Інтернетом і, яка любить подорожувати», - додала вона.

Як повідомила Курилишин, завдання цієї кампанії — запрошення до Львова туристів з цілої України, впізнання символіки міста та реклама промоційного сайту міста www.lviv.ua: «Промоційний логотип Львова, який використовується, має символічні значення. Ратуша разом з іншими вежами — дзвіницею Вірменського собору (зеленого кольору), дзвіницею церкви Успіння Пресвятої Богородиці (червоного), вежею Латинської (польської) катедри (синього) та вежею-дзвіницею монастиря Бернардинів (фіолетового) символізують багату архітектурну спадщину міста, різноманітність культур, національностей, конфесій, які існували в місті від часу його заснування».

«Двома мовами (українською та англійською) видано карти міста. Вийшла друком друга серія кишенькового видання карти від громадської організації «Підкова» - карта готелів та ресторанів Львова. Попередня карта стосувалася музеїв. Заплановано інші серії видання: карта кав'ярень, храмів та інших привабливих туристичних об'єктів міста», - доповнив керівник Інституту громадського лідерства Ігор Губіліт.

«В процесі підготовки до Євро-2012 ми скеровуємо промоційні заходи для розвитку Львова, як туристичної столиці, культурного центру, міста для інвестицій, осередку науки та технологій, інноваційного центру тощо. Сформовано три ключові аспекти промоції - покращення іміджу Львова серед його мешканців, в Україні, у світі», - Ксенія Курилишин.

Кошторис промоційної кампанії, яка триватиме місяць, складає 195 тис. грн.