І першочергове завдання – створити всі умови, щоб гості залишились задоволеними. У Департаменті Євро-2012 у Львові зазначають про важливість проведення комунікаційну кампанію з містами Німеччини, а також потрібно взяти активну участь у роботі туристичної біржі ITB у Берліні.

"Треба розуміти, що фани Німеччини приїдуть переважно автобусами. Тому ми будемо працювати з Краковом, щоб спланувати їхній туристичний маршрут – зрозуміло ж, що вони не будуть їхати тисячу кілометрів за один день. Окрім цього, розуміючи, що німецькі фани приїдуть автобусами, нам вже треба почати працювати над організацією місць для паркування.

Є можливість свій потенціал продемонструвати і області. Через те що вболівальники будуть на автобусі – то ми маємо можливість показати їм, що цікавого має наш регіон – Трускавець, Східниця, Карпати. Це наша можливість закласти  платформу, яка дасть можливість запрошувати до себе туристів після Євро-2012", – резюмував Олег Засадний.

Джерело: ukraine2012.gov.ua