«До нас звертаються громадяни щодо відсутніх кришок люків, неналежно закріплених люків та провалів грунту біля колодязів. Усі ці звернення перевіряємо і, якщо є проблеми на наших колодязях – ми цю проблему усуваємо. Однак доволі часто львів’яни скаржаться на колодязі, які, як виявляється згодом, є власністю інших організацій, або не перебувають на балансі водоканалу. Зокрема з 75 звернень, що надійшли до нас впродовж січня-березня, лише 39 колодязів були нашими, решта люків – це дощова каналізація, газові, теплові мережі, телефонний зв'язок тощо. Відтак про такі випадки ми повідомляємо власників мереж», - розповіли у ЛМКП «Львівводоканал».

Нагадаємо, повідомлення про неналежно закриті або пошкоджені каналізаційні люки приймає диспетчерська служба «Львівводоканалу» за номерами тел.: 15-51, 240-18-35.

На балансі ЛМКП «Львівводоканал»  перебуває 23 тисячі 253 водопровідних та каналізаційних колодязі.