Чиновники Львівської міської ради проігнорували запити депутата Ігоря Зінкевича про доходи ЛКП “Львівелектротранс”.

Про це депутат ЛМР повідомив на своїй сторінці у Facebook.

“Достатньо оперативно отримав відповідь на свое депутатське звернення від 28 жовтня із приводу надання інформації про показники діяльності ЛКП “Львівелектротранс”. Достатньо очікувано це звернення Управління транспорту (а воно, нагадаю, є керівним органом виконавчої влади Львова для ЛКП “Львівелектротранс”) перескерувало в ЛКП “Львівелектротранс”. В.о. керівника ЛКП “Львівелектротранс” пан Андрій Свищо замість того, щоб підготувати детальний звіт по запитуваній інформації, як це робили його попередники на посаді Олег Береза, В’ячеслав Кокошко та Володимир Ковалів, запропонували мені самостійно ознайомитися із запитуваною інформацією у ЛКП “Львівелектротранс”, сконтактувавшись із начальником планово-економічного відділу паном Олегом Богдановичем Бураком”, – написав Зінкевич.

“З приводу цього виникають наступні запитання як до керівника Управління транспорту пана Ореста Олеськіва, так і до керівника ЛКП “Львівелектротранс” Андрія Свищо:

1. Оскільки Управління транспорту готувало проект рішення виконкому Львівської міської ради щодо підвищення тарифу на проїзд в міському електротранспорті, то воно мало отримати від ЛКП “Львівелектротранс” вичерпну інформацію про витрати цього підприємства за звітний період (зокрема за І – ІІІ квартали поточного року). У цьому звіті мали б бути відображені ті статті витрат і доходів, які запитувалися у моєму зверненні, а саме доходи від а) реалізації квитків; б) компенсація за перевезення пільговиків, в) доходи від реклами; г) бюджетне фінансування; д) інші доходи підприємства. Так само і по основним статтям витрат підприємства. Це саме стосується і даних про реалізацію квитків – на мій запит у минулому році без проблем пани Кокошко та той же пан Бурак надали вичерпну інформацію у табличній формі.
2. Так само минулоріч мені було надано детальну інформацію про весь рухомий склад ЛКП “Львівелектротранс”, його технічний стан, а також про вартість робіт із ремонту трамваїв і тролейбусів. Служба колії і енергогосподарства, щоправда надала тільки перелік робіт, без зазначення обсягів фінансування.
3. Невже у “місті ІТ і туризму” в такому великому підприємстві, як ЛКП “Львівелектротранс” вся документація все ще ведеться виключно у паперовому вигляді? Нагадаю панам Оресту Олеськіву та Андрію Свищо, що більшість великих підприємств уже давно користуються спеціальним програмним забезпеченням, наприклад системою “1С Бухгалтерія”, яка дає можливість за кілька хвилин “витягнути” всю необхідну інформацію”, – пояснив депутат.

“Отож, таку відповідь Управління транспорту і ЛКП “Львівелектротранс” я розцінюю таким чином: мені не хочуть надавати узагальнену інформацію, яку я просив. А це говорить про те, що новий керівник Управління транспорту тільки на словах говорить про публічність, а насправді не хоче надавати інформацію, яку надавали його попередники.

Щодо запрошення поспілкуватися із паном Олегом Бураком, то ми із колегами поспілкуємося із ним, адже вочевидь саме він подає інформацію в корпорацію “Укрелектротранс”.
Для ілюстрації своїх слів публікую в цьому пості також матеріали звіту, який надав мені ЛКП “Львівелектротранс” у 2018 році. Іще раз висловлюю вдячність тим людям, які його тоді готували, а це заступник директора В’ячеслав Кокошко, головний інженер Володимир Ковалів, начальник тролейбусного депо В.С. Ружицький, начальник трамвайного депо Р.І. Василишин, начальник технічного відділу А.С. Гордієнко, начальник СЕГ О.М. Бойко, заступник начальника служби колії В.М. Бабій, начальник ПЕВ О. Бурак”, – підсумував Ігор Зінкевич.