А оскільки останній перевізник є близьким та підконтрольним міському голові Львова Андрієві Садовому, то можемо констатувати, що роботу міської рада спрямовано на інтереси свого «шефа» – Андрія Садового, а не на користь громади Львова. Про це заявила юрист компанії «Успіх БМ» Ірина Супрун.

За її словами, Львівська міська рада, знаючи, що є рішення суду, яке не набувало законної чинності й оскаржується в суді, всупереч судовій забороні укладає з ПАТ «АТП-14630» договір на обслуговування міського маршруту №53.

«Проте на той момент цей маршрут на законних правах обслуговувала «Успіх БМ». Потреби в забезпеченні додаткових автобусів на цьому маршруті не було, адже ТОВ «Успіх БМ» добросовісно надавало послуги. Однак, щоб надати можливість їздити також ПАТ «АТП-14630», спеціально було укладено такий договір, який у майбутньому дозволить цьому підприємству оскаржити його в суді, а тим часом нібито законно їздити», – роз’яснює «багатоходівку» юридичного департаменту міської ради пані Супрун.

«Усі дії (зокрема пропозиція про розірвання договору) сформульовано так, щоб дати можливість ПАТ «АТП-14630» надалі їздити за цим маршрутом, поки триватимуть усілякі юридичні листування з Львівською міською радою, – веде далі юрист. – Розуміючи, що, уклавши договір, розірвати добровільно його буде майже не можливо, свідомо надсилає лист саме такого змісту».

Ірина Супрун звертає увагу на те, що пункт 9.3. договору надає право департаменту в 30-денний строк розірвати договір з АТП-14630.

«Якщо протягом цього терміну питання про розірвання договору не є врегульованим між сторонами, дію договору вважають припиненою. Знаючи про всі ці юридичні тонкощі, Львівська міська рада насправді діє в інтересах не пасажирів міста Львова, а окремого перевізника. Така неоднозначна позиція (зокрема юридична) та поспішна поведінка чиновників Львівської міської ради з укладення договору з ПАТ «АТП-14630» можуть ставити під сумнів неупередженість та законність їхніх дій»,  резюмує юрист.