Про це повідомляється у «Віснику державних закупівель», інформує портал «Наші гроші». 

Тривагонний поїзд розрахований на 620 місць з урахуванням стоячих і 15 вересня вже пройшов випробування на залізниці в Карпатах.

«Цей поїзд готовий возити пасажирів на ділянках, де немає електрифікації. Середня вартість залежно від комплектації від 5 до 6 млн євро. Місткість тривагонного поїзда – 620 осіб з урахуванням стоячих пасажирів. Ми готові на рік до 10 поїздів робити. Двигун тут німецький, а більше 60% – це наше. Сидіння зі Львова. Інтер’єр весь наш, кондиціонери миколаївські», – розповів голова правління підприємства Євген Хворост.

Конкурентом переможця на торгах було ТОВ «Харківський вагонобудівний завод» із ціною, вищою на 10,20 млн. грн. Основним його власником є дніпропетровське ПАТ «Юнікон».

Акціонерами Крюківського заводу є фірми «OW Capital Management GmbH» (Австрія), AS Skinest Finants та «Osauhing Delantina» (Естонія), «Transbuilding Service Limited» (Великобританія). Основним власником заводу вважається його директор Володимир Приходько.