ЛЬВІВ, 9 СЕРПНЯ, PRESSTIME.COM.UA. — Львівська залізниця попросила вибачення у працівників МНС за свої коментарі стосовно пожежі на нафтобазі ВАТ «Концерн Галнафтогаз», яка сталася 3 серпня.

Про це йдеться у роз’ясненні ситуації навколо пожежі на нафтобазі «Галнафтогазу», розповсюдженому прес-центром ГУ МНС у Львівській області.

Подаємо повний текст роз’яснення: «Дійсно, ліквідацію пожежі очолювали працівники МНС, а залізничники допомагали їм, залучивши до роботи пожежний потяг. Помилка стосовно того, хто саме займався гасінням пожежі, а згодом і ажіотаж довкола цієї теми, виникли з вини деяких ЗМІ. Львівська залізниця зі своєї сторони просить вибачення, якщо ця прикрість образила працівників МНС. Залізничники жодним чином не мала на меті применшити участь вогнеборців МНС та образити їхню честь і гідність. Більше того, залізниця висловлює вдячність тим надзвичайникам, які брали активну участь у приборканні вогню на нафтобазі».

У роз’ясненні Львівської залізниці від 3 серпня, розповсюдженому прес-центром залізниці, дослівно було сказано наступне: «Львівська залізниця заявляє, що до гасіння пожежі цистерн із пальним було задіяно два пожежні потяги Львівської залізниці зі станцій Львів та Стрий, а також 30 залізничників» і «Повідомлення про те, що «пожежу гасили 16 машин спецтехніки та 95 чоловік особового складу МНС» – явне перебільшення. Працівники МНС частково допомагали залізничним вогнеборцям, але значно меншою чисельністю».

Як повідомляло агентство, 3 серпня у Львові близько 5.55 год. на території нафтобази ВАТ «Концерн Галнафтогаз» на вул. Пластовій, 1 зайнялося п'ять цистерн з бензином марки А-95 і склад нафтопродуктів. Пожежу вдалося ліквідувати о 7.28 год.

Генеральний директор ВАТ «Концерн Галнафтогаз» Юрій Кучабський на прес-конференції назвав причиною пожежі помилку або злочинну недбалість працівників «Львівської залізниці». За його словами, машиніст локомотиву, який зіткнувся із цистернами з бензином, втік з місця події.

Натомість Львівська залізниця, яка тривалий час не коментувала ситуацію, заявила, що машиніст був тверезий, вся вина лежить на концерні, який не очистив під’їзну колію, а гасінням пожежі займалися самі ж залізничники за незначної допомоги працівників МНС.