Про це інформує кореспондент «Вголосу».

Начальник Штабу ГУ МВС України у Львівській області Юрій Гладун розповів, що головне завдання оперативного центру миттєвого адміністрування нарядами – зменшити час реагування працівників міліції на звернення громадян. Після того, як центр запрацює на повну силу, час реагування обіцяють зменшити вдвічі.

Юрій Гладун пояснив, що робота в системі ЛОЦМАН відрізняється від попереднього методу прийому викликів від громадян ним, що тепер інспектори, які відповідають за дзвінки від громадян, координують дії нарядів, оминаючи райвідділи.

«Раніше працівник міліції записував звернення громадян у книгу, адресував це в райвідділ, де приймали виклик, шукали наряди і висилали на місце пригоди міліціонерів. Наряд міг бути у зовсім іншому районі і через все місто їхати до місця, де є постраждала людина. Були випадки, коли звернення громадян залишалися без розгляду», – сказав Начальник Штабу ГУ МВС.

«Тепер усі наряди правоохоронних органів, які є у місті, підпорядкували міському управлінню. Інспектори ЛОЦМАН мають можливість відправляти на місце події будь-який наряд, який є ближче. Якщо міліціонери бачать, що потрібна допомога слідчо-оперативної групи, вже черговий райвідділу надсилає групу», – додав він.

У центрі працюють оператори, які у спеціальній програмі складають робочу картку заяви, тому жодне звернення не може залишиться без розгляду.

Начальник Львівського міського управління міліції Сергій Зюбаненко зазначив, що проект реалізовується у рамках програми «ДОбровільна РЕформа МІліції». 

Перший етап цього проекту – це швидше реагування на повідомлення, а далі планують встановити контроль над усіма нарядами за допомогою GPS-навігаторів, а також встановлення камер спостереження «на кожному кроці» у Львові.

«Коли ми почали вивчати це питання, то спочатку звернулися до дуже відомих європейських та київських фірм, які займаються розробкою таких програм. Нам почали робити аналіз та вказувати суми, необхідні, щоб усе це впровадити. Це були досить пристойні суми – десятки мільйонів. Але коли ми звернулися до досвіду Донецька, то побачили, що є наші спеціалісти, які адаптували цю систему до сучасних реалій, то це виявилось в десятки разів дешевшим. Тому нам допомагали розробляти цю програму спеціалісти із Донецька», – розповів Сергій Зюбаненко.

На створення системи Львівський оперативний центр миттєвого адміністрування нарядами  було витрачено 320 тис. грн., які виділила Львівська міська рада. Фінансування наступних робіт також проводитимуть із бюджету Львова.