Про це йдеться в повідомленні АМКУ.

«Підприємство веде свою діяльність недобросовісно. За результатами розгляду справи Комітетом встановлено, що ТОВ «ЕТРУС» повідомляло невизначеному колу осіб неточні відомості на етикетках своєї продукції: «Fruttela» Orange (Фруттела апельсинова), «Fruttela» Citrus (Фруттела цитрус) та «Fruttela» Lemon (Фруттела лимонна) про споживчі властивості цих напоїв через спосіб їх викладення. Підприємство використовувало в оформлені етикетки вищезазначених напоїв зображення фруктів: апельсину і лимону та словосполучення «з натуральним соком», в той час як у складі напоїв містився сік яблучний та ароматизатори, про що було зазначено дрібним шрифтом на іншому боці етикетки», - йдеться в повідомленні.

Щоб прийняти правильне рішення, Комітет провів опитування споживачів, чи насправді в їх уяві завдяки такому зображенню на етикетці може сформуватися думка, що у складі безалкогольних напоїв «Fruttela» Orange, «Fruttela» Citrus та «Fruttela» Lemon присутні саме апельсиновий сік, сік цитрусових та сік лимону відповідно.

Внаслідок проведеного опитування було встановлено:

93% опитаних вважають, що інформація поширена на етикетці напою з назвою «апельсинова», із зображенням апельсина та зазначенням напису «з натуральним соком», в той час як у складі напою Фруттела апельсинова міститься сік яблучний, вводить в оману щодо його складу.

93% респондентів не придбали б напій з назвою «апельсинова», із зображенням апельсина та зазначенням напису «з натуральним соком», якщо б знали що до його складу не входить апельсиновий сік, а входить лише яблучний.

Отже, результати опитування підтверджують, що для переважної більшості споживачів, використання неточних позначень на етикетках солодкого безалкогольного сильногазованого напою, вводить їх в оману, завдяки чому зазначені порушення можуть вплинути на наміри споживачів придбати цей товар серед продукції інших виробників.

Таким чином, ТОВ «ЕТРУС», поширювало неточні відомості щодо вмісту відповідного соку в своїх товарах, порушуючи законодавство про захист економічної конкуренції у вигляді поширення інформації, що вводить в оману.

Спільне українсько-польське підприємство ТзОВ «Етрус» працює на ринку харчових продуктів з травня 1995 року і є виробником безалкогольних газованих напоїв ТМ«Olimpia» і соковмісних безалкогольних газованих напоїв ТМ «Фруттела».