Раніше День Валентина в Україні не святкували – ми перейняли це свято в американців. А зараз бачимо, що ситуація вкрай змінилася і дуже багато українців не те, що відзначає це свято, а й готові витрачати на нього немалі гроші.

Про це у коментарі «Вголосу» розповів економіст Олександр Охріменко.

За його словами, українці просто люблять витрачати гроші.

«І дуже часто щодо таких свят використовують маркетологічні трюки. Якщо брати до уваги, що найчастіше українці купують до цього дня – цукерки, квіти і парфуми – то продаж зокрема цих товарів зростає на 20-30%. Причому, згідно з опитуваннями, виявляється: українці у цей день отримують не той подарунок, який насправді хотіли», – розповів Охріменко.

Та додав: «При цьому ще одна цікава фішка, яку використовують маркетологи: цукерки у коробках. На День Валентина їх продають дуже багато. Тому маркетологи придумують різноманітні варіанти коробок-сердечок і на цьому наживаються. Українці ж з року в рік «ведуться».

Більше читайте тут: «День закоханих» чи «День маркетолога»?».