КП «Київпастранс» 25 квітня і 4 червня за результатами тендерів уклав вісім угод із ТОВ «КП Спецавтоматика» про реконструкцію та будівництво трамвайної лінії на загальну суму 202,71 млн грн.

Про це повідомляється у системі «Прозорро», пишуть Наші гроші.

До кінця 2020 року мають виконати 2 пусковий комплекс І черги та 3-5 і 11-14 пускові комплекси ІІ черги будівництва лінії трамвая від вул. Гната Юри до ЗАТ «Кисневий завод» (по вул. Покотила, бул. Кольцова, вул. Симиренка та просп. Відрадному).

За підсумковою відомістю ресурсів без доставки і ПДВ, рейки Т62 коштують 2 917 грн/м, тобто близько 47 тис грн/т, а рейки Р65 – 2 427 грн/м, тобто близько 37 тис грн/т.

Цьогоріч Харківська міськрада замовляла рейки Т62 дещо дорожче – по 50 тис грн/т, а торік вони обійшлися самому «Київпастрансу» трохи дешевше – у 43 тис грн/т.

Ціни асфальтобетону, бетону, щебеню і піску відповідають ринку та іншим тендерам.

Сума угод на 0,7% нижча від загальної очікуваної вартості закупівель у 204,22 млн грн.

Нагадаємо, торік «Київпастранс» відмінив два виграні ТОВ «Джет Альянс» тендери по цій трамвайній лінії на 130,35 млн грн. А в 2016 році ТОВ «Форма» виграло 138,37 млн грн.

На старішому з нинішніх тендерів єдиним конкурентом було ПП «Ремонтно-будівельна компанія «Будкомплекс», а на новішому – ТОВ «Енергодарбудмеханізація».

Київське ТОВ «КП Спецавтоматика» зі статутним капіталом 21 тис грн. не зазначило аналогічний досвід, працівників та матеріально-технічну базу, крім орендованого складу, оскільки тендерна документація цього не вимагала. Зараз воно належить Володимиру Галагану і Віталію Лошкарьову, а раніше співзасновницею була Валентина Остапенко.

За даними системи «YouControl», ще раніше цією фірмою володіли та ж Остапенко, Віктор Воронін, Володимир Гамоля та Олександр Іванович Спасібко (не плутати з Олександром Валерійовичем Спасибком, заступником мера Києва Віталія Кличка). А до того вона у вигляді  Колективного підприємства «Спецавтоматика» належала тим же Галагану, Остапенко і Спасібку, а також Марiї Апушкевич і Володимиру Гамаї.

Усього з 2012 року переможець отримав підрядів виключно в нинішнього замовника «Київпастрансу» та ще трохи у КП «Київський метрополітен» на 241,00 млн грн.

Прокуратура вважає, що один з нинішніх суперників «РБК «Будкомплекс»Анатолія Науменка і ТОВ «Агранбуд» Івана Шевченка привласнили бюджетні кошти під час капремонту трьох корпусів Олександрівської клінічної лікарні Києва за 60 млн грн.

Інший теперішній суперник «Енергодарбудмеханізація» Олексія Скільсари з Енергодару Запорізької області в 2017 році був генпідрядником «Київського метрополітену» зі скандального капремонту станції «Лівобережна» за 24,74 млн грн. Поліція веде справу проти «Київського метрополітену» та «Енергодарбудмеханізації» щодо цього ремонту.