Американській співачці Кеті Перрі довелося вибачатися після того, як дві моделі взуття її бренду Katy Perry Collections, прикрашені деталями у вигляді очей, носа і губ, розкритикували в соціальних мережах за схожість із «блекфейсом». Про це повідомляє інформаційна агенція Meduza.

«Блекфейс» — це грим, який наносять білі люди для того, щоб зобразити чорношкірих. Таке практикували в США ще в XIX столітті, коли існувало рабство. У сучасній Америці гримуватися таким чином вважається проявом расизму.

«Я була засмучена, коли дізналася, що дизайн моїх мештів порівнюють із таким болючим спогадом. Ми нікого не хотіли образити», — запевнила співачка.

Йдеться про чорні лофери Rue Face Slip-On Loafers і босоніжки Ora Face Block Heel. Представники Перрі заявили, що ці дві моделі стали частиною колекції, присвяченої сучасному мистецтву і, зокрема, сюрреалізму. Вона була виконана в дев'яти кольорах. Лофери Rue Face Slip-On Loafers і босоніжки Ora Face Block Heel продавали не лише в чорні, але й в бежеві. Вони коштували 129 доларів.

Колекцію випустили ще влітку 2018 року, але в соцмережах на неї звернули увагу лише зараз. Лофери та босоніжки з «блекфейсом» взялися обговорювати 10 лютого. І вже наступного дня американські торгівельні мережі почали знімати розкритиковані моделі з продажу. Зокрема, це зробила мережа Dillard's, якій належить близько 300 універмагів у США. Так само вчинили в мережі Walmart (хоча компанія відмовилася підтверджувати, що продавала Rue Face Slip-On Loafers і Ora Face Block Heel онлайн). Також ці дві моделі зникли зі сайту бренду Кеті Перрі.

https://twitter.com/KimCrayton1/status/1095015395134709761?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1095015395134709761&ref_url=https%3A%2F%2Fmeduza.io%2Ffeature%2F2019%2F02%2F12%2Ftufli-ot-keti-perri-snyali-s-prodazhi-v-ssha-ih-sochli-rasistskimi-kak-do-etogo-breloki-ot-prada-i-sviter-ot-gucci

Katy Perry Collections став не першим і не найбільшим брендом, який зіткнувся з критикою через схожість свого дизайну з «блекфейсом». У грудні 2018-го з тієї ж причини Prada зняла із продажу брелоки й інші аксесуари у вигляді мавп із колекції Pradamalia. На них звернула увагу адвокат з Нью-Йорка Чіньере Езі, коли поверталася додому з Національного музею афроамериканської історії та культури у Вашингтоні.

На початку лютого ц. р. бренд Gucci перестав продавати вовняний джемпер, дизайн якого нагадав користувачам соцмереж «блекфейс». «Ми розглядаємо різноманітність як фундаментальну цінність, яку підтримуємо, поважаємо й яка маємо враховувати при прийнятті будь-якого нашого рішення», — заявив представник бренду. Знятий із продажу джемпер коштував 890 доларів.