На 2010 рік запланована чи не найбільша частина робіт в плані підготовки Львова до європейського футбольного чемпіонату. До кінця цього року мають добудувати стадіон, на 90% виконати роботи в аеропорту, продовжити ремонти доріг. Чи вдасться це все зробити – спитай в Димінського. Звичайно, запідозрити Петра Петровича в об’єктивності тяжко. Але спробуємо коротко оглянути з яким здобутком повстане Львів перед візитом делегації УЄФА, який запланований на 26 січня.

Стадіон

Календарно з початку будівництва стадіону минуло більше року, але в листопаді роботи призупинились. Тоді керівник профільного департаменту пояснив це посиленими проектними роботами, і пообіцяв, що роботи продовжать до кінця року. Відновили роботи днями.

«Азовінтекс» за рік планує освоїти 300 млн. грн.  на цьому об’єкті при кошторисній вартості будівництва спортарени у 600 млн. грн.

Термін здачі об’єкту – грудень 2010 року і генпідрядник запевняє, що терміни не порушуються. Щоправда, офіційний сайт УЄФА подає інший графік і повідомляє, що будівництво мають завершити у березні 2010 року.

Аеропорт

Підготовку аеропорту можна розділити на дві умовні частини: реконструкція злітно-посадкової смуги та будівництво нового терміналу. Смугу за кошти державного бюджету будує маріупольський «Азовінтекс», новий термінал будуватимуть американці IMTC-MEI. 

Цього року генпідрядник має виконати робіт на суму 400 млн. грн. і на 90% завершити реконструкцію смуги.

З американцями Львівщина наразі перебуває в стані підписання інвестиційної угоди. За словами начальника головного управління містобудування, архітектури та просторового розвитку Львівської облдержадміністрації Степана Лукашика, документ підпишуть протягом 3 тижнів, після чого відразу ж розпочнеться будівництво.

Дороги

Ремонти доріг у Львові тривають фактично всю каденцію теперішнього міського голови Андрія Садового. Були тут і гучні скандали, як з ремонтом площі Торгової,  завдяки якому львів’яни нарешті запам’ятали назву отої Вулицібілядобробуту, так і показово-зразкові роботи на Княгині Ольги, які втім теж закінчились скандалом з плямами невідомого походження. Ще, напевне варто згадати багатостраждальний ремонт Наукової, яку мало того що заплямували разом з Княгині Ольги і Стрийською, ще й відкрили без світлофорів та розмітки.

У 2010 році ремонтні роботи на львівських вулицях продовжать. Окрім завершення магістралей Стрийської та Кульпарківської, новий масштабний проект – реконструкція проспекту Свободи. Реконструкція проспекту стосуватиметься, як ремонту дороги, так і заміни водогону і всіх інших комунікацій, які проходять центральною вулицею Львова.

Готелі

З готелями, як відомо, у Львові все добре. Чи не єдина сфера в якій не чути нарікань ні з боку організатора ЧЄ, ні від недоброзичливців проведення першості у Львові. Щоправда, «заглохли» проекти будівництва «бункера» на перехресті Краківська-Вірменська, окрім археологів ніхто не працює на вул. Федорова, нема інформації чи будуватимуть таки заклад біля «Вернісажу».

Зрештою, тут Львів вже перестрахувався за рахунок Трускавця, 5-зіркових номерів якого має вистачити для виконання норм УЄФА.