Про це повідомляється в системі «Прозорро», пишуть Наші гроші.

Цьогоріч поставлять рамні рейки, хрестовини, контррейкові рейки 2017 р. виготовлення, які є збірними елементами стрілочних переводів. Забезпечення виконання договору складає 1%.

Ціна угоди лише на 0,6% нижча від очікуваної вартості закупівлі в 882,39 млн грн.

Ремкомплекти рейки рамної прямої типу Р65 марки 1/18 з вістряком кривим з неповною комплектацією проекту Дн 571.00;(-01) коштують 295 тис грн/шт. У червні 2016 р. залізничники замовляли їх у ТОВ «Арго» на 25% дешевше – по 236 тис грн/шт.

Хрестовини типу Р65 марки 1/18 (моноблок) на підкладках проекту Дн 365.02.100 коштують 275 тис грн/шт. Минулого літа ціна була на 27% нижчою – 216 тис грн/шт.

Ремкомплект рейки рамної кривої з вістряком прямим типу Р65 марки 1/11 з неповною комплектацією проекту Дн 612.00-02;(-03) коштують 187 тис грн/шт. Торік залізниця купувала їх на чверть дешевше – по 149 тис грн/шт.

Учасників було лише двоє – ТОВ «Крендлз» та ТОВ «Дніпрозалізничпостачання». Обидві дніпровські фірми вийшли на торги з продукцією ПАТ «Дніпропетровський стрілочний завод» («ДнСЗ») Загіда Краснова. Вона розігрувалась на торгах «Укрзалізниці» і раніше, але дешевше. Найнижчі ціни 2015 р. були отримані на тендері, у якому брали участь два виробники – той же «ДнСЗ» і ТОВ «Трансінвест Холдинг» Ріната Ахметова.

Після того у 2016 р. тендер виграло згадане «Арго», яке підняло ціни у порівнянні з 2015 р. на 10-20%. По тій закупівлі НАБУ порушило кримінальне провадження. Детективи встановили, що «прокладка» виставила на торги продукцію «ДнСЗ» на 20% дорожче від ціни виробника.

«Крендлз» вдруге виграв державний тендер. Кінцевими бенефіціарами вказані Роман Бураков, Вікторія Анпілогова, Альоша Котова, Микола Красношлик, Олександр Величкін (відомий як менеджер корпорації «Веста»), Юрій Смик (відомий як начальник відділу МТЗ дирекції «Автотранспошта» УДП «Укртранспошта», раніше очолював ДП «Служба міжнародних автомобільних перевезень» та був заступником начальника головного управління будівництва та архітектури Дніпропетровської ОДА).

Засновниками «Дніпрозалізничпостачання» є колишній акціонер «ДнСЗ» Дмитро Абрамов та екс-засновник нині ліквідованого ТОВ «Торговий дім «Дніпропетровський стрілочний завод» Володимир Рева. «Дніпрозалізничпостачання» і сам завод виробник фігурували у кримінальній справі Генпрокуратури по закупівлі залізницею стрілочних переводів у 2014 р. Однак згодом безперешкодно продовжили брати участь у тендерах.