За три місяці 2013 року до облдержадміністрації, в тому числі через Урядовий контактний центр, надійшло 1455 звернень, а це – на 160 більше, ніж за відповідний період минулого року. Домінували питання соціального характеру, комунального господарства та агропромислового розвитку.

«Вирішення 31% з них належить до компетенції місцевих органів. Тому варто прискіпливіше ставитися до роботи зі зверненнями громадян», – підкреслив керівник апарату облдержадміністрації Станіслав Ющик.

За словами заступника голови – керівника апарату облдержадміністрації, найбільше звернень надходить з Любешівського, Турійського районів та міста Луцьк.

Станіслав Ющик звернув увагу на необхідність оперативного реагування у письмовій формі на усі звернення без винятку, а також на дотримання контрольних термінів у роботі з ними.