Завдяки тому, як працює індустрія моди, дизайнери показують колекції за кілька місяців до того, як вони потрапляють у магазини, ми вже знаємо, що ви будете носити навесні 2019 року.

Про це розповідає кореспондент ВВС Аннабель Рекем.

На недавніх тижнях моди в Лондоні, Парижі та Нью-Йорку найбільшими трендами стали: відтінки світло-блакитного, змішані принти, рожеві смокінги, принт тай-дай (tie dye) і відбілені джинси.

Кольори-2019: рожевий – міленіалам, жовтий – поколінню Z, неом’ятний – на майбутнє

Оверсайз, унісекс і краще без ліфчика: як працює нова мода

К – краса: західна мода на корейську косметику

Ви можете випередити моду вже зараз, шукаючи елементи одягу, які відповідають цим перспективним тенденціям.

Якщо минулої весни в моду увійшов лавандово-пурпуровий відтінок, продовжуючи залишатися популярним весь рік, то в новому році нас чекає набагато простіший в повсякденні світло-блакитний.

Бренд Alice + Olivia, який спеціалізується на жіночному одязі, вийшов у топ шоу тижня моди в Нью-Йорку, поєднавши світло-блакитний з білим у хмарних та натхненних Китаєм принтах.

Французький бренд Givenchy поєднав колір з іншою тенденцією весни 2019 року – рюшами.

Хоча на показах колір переважно домінував у сукнях, можна бути впевненими, що модні бренди мас-маркету поширять його і на інші елементи одягу – блузки, піджаки й штани.

Світло-блакитний домінував у показах брендів: Alice + Olivia, Marc Jacobs, Ph5, Givenchy, Alexa Chung, Roland Mouret, Rejina Pyo.

Міксуванні принтів – це ризикований тренд. До нього треба підходити з обережністю, міксовані принти точно не для всіх.

Пересічного споживача, можливо, відлякають моделі, показані на подіумі Dolce & Gabbana і Versace – надто багато там всього намішано. А ось плаття-мікс від Diane von Furstenberg або наряд від Self-Portrait показують, як цей тренд можна носити у звичайному житті.

Особливо активно міксувати принти: Dolce & Gabbana, Balenciaga, Versace, Roberto Cavalli, Preen by Thornton Bregazzi, Paco Rabanne, Louis Vuitton, Michael Kors, Carolina Herrera, Self-Portrait і Diane von Furstenberg.

Схоже, що у 2019 році у вечірньої сукні з’явиться несподіваний суперник – смокінг у всіх відтінках рожевого.

Мабуть, тільки люксовий бренд з Нью-Йорка Sies Marjan дещо відступив від загального тренду, запропонувавши свою яскраво-червону версію цього брючного костюма.

Загалом, це дуже легкий в носінні тренд, який можна зробити ще більш спортивним, якщо надіти з кросівками (як це зробила Escada), або вечірнім, якщо вибрати шпильки й відповідні аксесуари.

Рожеві смокінги показали: Escada, Sies Marjan, Gabriela Hearst, Emporio Armani, Gucci, Balenciaga, Roksanda, Peter Pilotto і Boss.

Тай-дай (tie dye) – це метод фарбування, який дозволяє отримати дивні, розмиті “психоделічні” візерунки.

Майки та сорочки з такими принтами періодично – з часів хіпі, що варили в 1970-ті свої зв’язані в вузол тішотки, – входять в моду навесні й влітку, і особливо багато подібних образів можна було зустріти в році, що минає у різних інфлюенсерів в Instagram.

Судячи з того, що показали на світових подіумах, не покине він нас і у 2019-му.

Майстер яскравих принтів італійський бренд MSGM показав нам чарівне поєднання біло-рожевого тай-дай джемпера і спідниці з воланами.

А Calvin Klein зміксував відразу декілька тенденцій в одному образі: тай-дай, збірку, логоманію і принти.

Тай-дай був у колекціях: Calvin Klein, No. 21, Prada, MSGM, Prabal Gurung, R13, Christian Dior і Stella McCartney.

Джинси та денім ніколи не виходять з моди, вони просто трохи видозмінюються від сезону до сезону – то кроєм, то кольором, то відтінком.

Дехто з нас пам’ятає, як модними були “варенки” в 1980-ті: дехто навіть сам відварював свої лівайси в хлорці, щоб домогтися супермодного тоді вибіленого виду.

Щось схоже знову входить у моду в наступному році, проте навряд чи варто знову ставати до плити: за нас денім уже відварюють багато брендів мас-маркету.

А серед люксових брендів найбільш світла, майже біла, “виварка” виявилася в американської марки Proenza Schouler; у французького дизайнера Isabel Marant денім пішов у сірий відтінок, а італійський бренд Missoni поекспериментував на подіумі, поєднавши в одному кімоно-жакеті різні відтінки джинсової тканини.

Але майстер-клас у цьому сенсі показав французький дім моди Balmain, поєднавши в одному джинсово-блакитному образі та рвані джинси, і рюші, і блискітки, зробивши образ одночасно і романтичним, і рок-н-рольний.

Відбілений денім показали бренди: Isabel Marant, Proenza Schouler, Alberta Ferretti, Balmain, Christian Dior, Missoni, Off-White, Alexander Wang, Balenciaga і Lemaire.