Цього і варто було очікувати. Микола Шкурган начальник управління транспорту і зв'язку ЛМР зустрівся у суботу з Миколою Шкурганом акціонером одного з найбільших перевізників Львова. Обговорили ситуацію і вирішили прийняли рішення підвищити тарифи на перевезення вже з 10 листопада. Ми почули чергову казочку про нерентабельність перевезень, зростання цін на дизельне пальне. Микола Іванович запевнив всіх, що перевізники пішли на зустріч, бо згідно з розрахунками, поданими йому, перевізники виходили з ціни 4,50 грн., а сьогодні вона вже становить 4,80 грн.

Ту ж казочку про високі ціни розповів і Андрій ВАКУЛА, адвокат "одного з підприємств перевізників", якого не назвали. Цілком ймовірно, що він є "адвокатом" самого п. Шкургана, тобо його інтересів, як акціонера підприємства-перевізника.

Дивує одне, чому громаду міста не повідомили про розрахунки, які за словами того п.Вакули вже два місяці були у міської влади. Не зрозуміло звідки походять тези про нерентабельність, адже ГРОШІ НЕ ОБЛІКОВУЮТЬСЯ і тільки "чорні бухгалтера" перевізників знають скільки вони реально заробляють. Швидке прийняття рішення у ЛМР є тільки додатковим доказом того, що міська рада перетворилася у лобістів інтересів перевізників, які просочилися до цього представницького органу, а "страйк", швидше за все, був спланований на площі Ринок 1, бо чиновники-акціонери відчули, що стали менше заробляти.

Найбільше в цій ситуації обурює те, що сам п.Шкурган, п.Садовий не їздять громадським транспортом. Вони не мерзнуть на кінцевих зупинках, не випадають з автобусів. Їм не хамлять водії. Вони їздять на "Тойотах" та "Маздах" з клімат-контролем, а нас, як і колись вважають просто бидлом тупим і недалеким, яке ніколи не розбереться у спланованих "страйках" і планових підвищеннях надходжень до кишень корумпованого чиновництва.

Іван Шелявський
www.bydlovoz.lviv.ua