Повідомляє avtoblog. 

 Подібна легкість пояснюється тим, що при отриманні ліцензії був задіяний адміністративний ресурс, зокрема, одним з акціонерів Yudo є уряд провінції Фуцзянь. Тобто фірма Yudo є не приватною, а державною.

Новостворена компанія відразу ж заявила, що не буде випускати седани, купе, універсали і спорткари, а зосередить зусилля на випуск двох кросоверів і двох позашляховиків. Згодом модельний ряд буде розширений, але - знову за рахунок кросоверів і позашляховиків. Два кросовера вже готові і в квітні будуть показані на Шанхайській виставці, а позашляховики поки знаходяться в процесі розробки. Наймолодша модель в лінійці Yudo називається Yudo π1 (в назві використана грецька буква «пі») і буде пропонуватися з двома акумуляторними батареями. Перша, ємністю 24 кВт ∙ год, дозволить проїхати 200 кілометрів, а друга, ємністю 40 кВт ∙ год, збільшить пробіг до 330 кілометрів. Більший кросовер отримав назву Yudo π3 і оснащується 53-сильним (270 Н ∙ м) електромотором. На повністю заряджених акумуляторах машина здатна проїхати 300 кілометрів.

Обидва кросовера моноприводні і розраховані, в першу чергу, на молодих покупців, що має на увазі невисоку ціну. В даний час в провінції Фуцзянь добудовується завод виробничої потужністю 80 000 електромобілів на рік, причому китайці обіцяють, що вже в червні перші кросовери з'являться в продажу. Паралельно китайці створюють дилерську мережу в провінції Фуцзянь, а потім відкриють дилерські центри на всій території КНР.

«Вголос»