Про це «Вголосу» повідомила прес-служба прокуратури Луганської області.

Провадження почали 21 січня.

Встановлено, що раніше захоплена в Луганську представниками терористичної організації «ЛНР» зазначена філія, використовуючи український радіочастотний ресурс, транслює 16 російських телеканалів, зокрема «1 канал. Всемирная сеть», «Россия 24», «LifeNews», «Россия 1», а також місцевий телеканал «ГТРК ЛНР «Луганск 24». 

В ефірі цих телеканалів регулярно розміщують матеріали, які створюють позитивне враження про терористичну діяльність «ЛНР» і так званої «Армії Південного Сходу», дискредитують сили АТО, діяльність Збройних сил України та правоохоронних органів в очах громадськості, формують ідеологічне підґрунтя для поширення в регіоні терористичних та екстремістських поглядів. 

На теперішній час проводять слідчі дії. Досудове розслідування у кримінальному провадженні триває.