Західний реабілітаційно-спортивний центр Національного комітету спорту інвалідів України 21 грудня за результатами тендеру замовило ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл» робіт на 114,00 млн грн.

це повідомляється у системі «Прозорро», пишуть Наші гроші.

До кінця 2020 року збудують лижеролерну асфальтовану спортивно-реабілітаційну трасу по вул. Рівних прав та можливостей, 1 у с. Явора Турківського району Львівської області.

Взимку паралімпійці зможуть тренуватися на ній на лижах, а влітку – на спеціальних ролерах. Зокрема влаштують чотири траси, під’їзну дорогу, асфальтобетонний майданчик, туалети, пандус для медіа, а також виконають електромонтажні роботи. Гарантійний строк експлуатації становить десять років, а на асфальтобетонне покриття – п’ять років.

За підсумковою відомістю ресурсів без доставки і ПДВ, щебенево-мастикова суміш SMA-15 коштує 3 230 грн/т, а SMA-20 – 3 155 грн/т (SMA – stone mastic asphalt).

Це на 11% дорожче за грудневі ціні суміші ЩМА-15 з поверхнево-активними речовинами на модифікованому бітумі на основі кубовидного щебеня у 2 917 грн/т і суміші ЩМА-20 на бітумі модифікованому полімерами у 2 833 грн/т від ТОВ «Автомагістраль-Південь» для Сумської САД. Остання ціна очолила рейтинг найвищих цін на суміш ЩМА-20 за підсумками аналізу кошторисів до 50 найбільших дорожніх угод 2018 року.

Георешітка полімерна жорстка тривісноорієнтована 390 кН/м коштує 78 грн/кв. м, а 505 кН/м – 87 грн/кв. м. Позаторік остання була дещо дешевша на тендерах – 73–75 грн/кв. м.

Передбачено аванс до 70% на строк не більше півроку згідно з постановою Кабміну від 23 квітня 2014 року №117. На заробітну плату піде 1,48 млн грн, тобто 1,3% загальної вартості підряду. На прибуток відведено ще 0,8% – 861 тис грн. Ціна угоди на 1% нижча від очікуваної вартості закупівлі у 114,90 млн грн.

Джерела «Наших грошей» вказують, що українська фірма «Онур», яку заснували Онур Четінджевіз, Ісхан Четінджевіз з Туреччини і львів’янин Олег Фаріон, нібито вже не має стосунку до турецької «Onur Taahhut Tasimacilik Insaat Tic. ve Sanayi A.S.», а потрапила під вплив першого заступника голови фракції БПП Ігоря Кононенка. А її турецькі «родоначальники» повернулись на український ринок турецькою юрособою. Однак нині договір з боку українського «Онуру» підписав інженер-будівельник Ібас Ілхамі Туфан.

Нагадаємо, у 2018 році турецький «Onur» та український «Онур» зайняли відповідно друге і третє місця у Топ-10 найбільших дорожніх ремонтників від «Наших грошей».

Єдиним конкурентом була «Автомагістраль-Південь» одеситів Олега Наливанного і Валерія Короткова, причому ніхто не знижував ціну на аукціоні. За даними «Наших грошей», неофіційним покровителем цієї компанії у парламенті вважають голову бюджетного комітету Андрія Павелка (БПП). Торік вона очолила згаданий Топ-10.