Як повідомляє кореспондент «Вголосу», участь у заході взяли міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський, віце-прем'єр – міністр регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Геннадій Зубко, керівники області та міста.

Як відзначають у Мінінфраструктури, сьогодні завершився перший і найскладніший етап будівництва нового Бескидського тунелю.

«Цей тунель завдовжки більше ніж 1,7 км проходить крізь гору на висоті 781-807 метрів над рівнем моря. А шар породи над тунелем сягає 182 метри. Його називають новим Бескидським, тому що будують, щоб замінити наявний, побудований ще в далекому 1886 році. Старий тунель уже не відповідає потребам сьогодення. Він замалий для сучасних поїздів, одноколійний і доволі зношений. Новий тунель буде двоколійним й обладнаним за останнім словом техніки. Поїзди рухатимуться ним зі швидкістю 60-70 км/год. Це важливо, адже цим шляхом здійснюють левову частку всіх перевезень через західний кордон України, зокрема транзитних. Уже через два роки ми зможемо робити це швидше та з меншими витратами», – пояснюють у міністерстві.

Зазначимо, що раніше голова ЛОДА запевняв, що у другій половині січня 2016 року через Бескидський тунель поїдуть поїзди. Однак, як виявилося, потяги тунелем поїдуть не раніше ніж 2018 року, наразі будівельники лише завершили прорубування тунелю в горі.

Нагадаємо, що прокуратура виявила розтрату коштів під час будівництва Бескидського тунелю.

Як писав «Вголос», будівництво двоколійного Бескидського тунелю в Карпатах, на перегоні Бескид-Скотарське, розпочалося 29 жовтня 2014 року.

Відзначимо, що у 2011 році вартість об’єкта становила 142 млн дол. (1 млрд 136 млн грн). За 2 роки вартість зросла на 1 млрд грн.

Початок будівництва тунелю неодноразово відкладали. Його планували ще у 2012 році.

Раніше будівництво тунелю планували завершити в І кварталі 2017 року.