Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету міністрів України 5 березня опублікував повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «РТМ-Україна» зі створення, розповсюдження та демонстрування інформаційної продукції загальною вартістю 13,38 млн грн.

Про це повідомляє видання “Главком” з посиланям на систему Prozorro.

Як повідомляється, переможець тендера має розмістити на зовнішніх рекламних носіях у регіонах України інформацію про реформи уряду Володимира Гройсмана та досягнення у цій сфері.

Всього компанія-переможець має поклеїти 3 тис. постерів у 23 обласних центрах. Найбільше – у Києві (420), Одесі (260), Харкові (260), Львові (240),  Дніпрі (240).

Зазначається, що не менше 50% білбордів та сітілайтів з рекламою уряду Гройсмана мають бути розташовані на вулицях у кожному місті, решта – з прив’язкою до супермаркетів, центральних вулиць міста.

Показ зовнішньої реклами про досягнення уряду запланований на квітня-липня 2019 року.

Конкурентами на тендері виступали три компанії:

ТОВ «Медіа іксспірієнс» з пропозицією 13,39 млн грн;

ДП «Перехід аудитор» (17,71 млн грн);

ТОВ «Рекламна агенція «Емсі груп» (17,78 млн грн).

Додамо, що зростання економіки на понад 3%: Гройсман назвав орієнтир роботи уряду цього року.