Якщо у вас зникло у будинку чи мікрорайоні світло, то повідомити про аварію чи з’ясувати її причину можна через сайт «Львівобленерго» (www.loe.lviv.ua). Про це розповів директор з електропостачання компанії Костянтин Ющак, повідомляє кореспондент «Вголосу».

Про причини відсутності електроенергії у помешкання, а також про орієнтовний час усунення аварії можна довідатися у спеціальному розділі «Чому немає світла ?» на сайті «Львівобленерго». Серед інших онлайн послуг, які пропонують енергетики, наголосив Костянтин Ющак, є також розділ «Мій дім», через який всі абоненти (а це понад 900 тисяч у Львівській області ) можуть дізнатися про свої нарахування за електроенергію, подати показник, сплатити за електрику онлайн, подати заявку на встановлення багатофункціонального  лічильника і перейти на «нічні» тарифи. Послугою  «Мій дім» користуються вже 54 тисячі споживачів «Львівобленерго».   

Костянтин Ющак також повідомив, що третина споживачів ПАТ «Львівобленерго» користується нині субсидіями на оплату за електроенергію.