Тепер «капітану індустрії» доведеться купувати нову машину, пише «Сегодня».

Та й стежити за станом ввіреного підприємства директору явно слід було б краще. У всякому разі, при своєчасному поточному ремонті можна було не доводити будівлю адміністративного корпусу до обвалення стін і покрівлі. Однак за ними належним чином не доглядали кілька десятиліть, в результаті чого купа цегли звалилася даху прямо на директорський джип.

«У результаті часткового обвалення даху отримав пошкодження припаркований біля входу в адміністративний корпус КАПО ім. Горбунова автомобіль Toyota Land Cruiser, який не підлягає відновленню, – розповіли журналістам у казанському регіональному управлінні МНС. – Також незначні пошкодження є в іншого автомобіля – Daewoo Matiz, що стояв неподалік. На місці обвалення працюють спеціальні підрозділи МНС. Ніхто з людей в результаті НП не постраждав».

Цікаво, що, за словами очевидців, директор КАПО ім. Горбунова вийшов зі знищеного горою цегли позашляховика буквально за п'ять хвилин до того, як все сталося. Його працівники називають тепер народженим у сорочці. Правда, одночасно вони обурюються тим, що їх так і не випустили з адміністративної будівлі підприємства по вул. Дементьєва, 1, де сталося обвалення. За словами робітників, тріщину на стіні вони спостерігали вже давно і всерйоз побоювалися за своє життя.

Відзначимо, що казанський авіазавод, керівництво якого не здатне навіть вчасно відремонтувати власний дах, випускає не тільки каструлі або валянки, а військові і цивільні літаки. Зокрема, саме тут в радянські часи робили стратегічні ядерні бомбардувальники Ту-22М3 і Ту-160, а тепер періодично проводять їх капітальний ремонт. Також підприємство з гріхом навпіл випускає від 1 до 3 цивільних літаків Ту-214 в рік – більша кількість просто ніким не затребувана.