Про це в інтерв'ю Інформаційному центру Україна-2012 розповів керівник департаменту UEFA з продажу та маркетингу Тібо Подзвін, передає Новинар.

На вибір пропонується два види пакетів - Платиновий престиж-клуб і Золотий престиж-клуб. Власник першого типу має право доступу до приватного скай-боксу. Золотий квиток дає доступ до зони гостинності бізнес-класу.

«Ще є доступні платинові пакети на кожному стадіоні, за винятком харківського, де передбачено тільки два скайбокси. У нас особлива ситуація в Києві, де попит дуже високий, і поки ми чекаємо остаточних підтверджень. Клієнти, які купують платинові пакети Плюс (всі матчі в одній з приймаючих країн) мають перевагу  порівняно з іншими», - розповів Тібо Подевін.

За його словами, найдорожчі квитки купують переважно українські компанії.

«Наразі переважна більшість - це українські компанії. UEFA створив свою власну команду з продажу в приймаючих країнах, залучаючи тільки місцевих фахівців в Україні та Польщі. Ми розпочали спільні продажі пакетів під час спеціального заходу в Києві, тому, безумовно, українським компаніям надана виняткова можливість. Але вони повинні діяти швидко, тому що за кілька тижнів торгові агенти почнуть пропонувати золоті і платинові пакети по всьому світу. А інтерес скрізь дуже високий - від США до Азії, і, звичайно, у всіх європейських країнах», - зазначив Тібо Подевін.

Нагадаємо, 12 квітня стартували продажі так званих корпоративних пакетів континентальної першості Престиж клуб Євро-2012. UEFA пропонує 60 000 елітних місць у ложах і на трибунах стадіонів. Із загальної кількості квитків на матчі Євро це становить 4%. Середня ціна квитка в бізнес-пакетах становить 1700 євро.