У своїх зверненнях Петро Писарчук наголошує, що мешканці цих мікрорайонів стали заручниками байдужості та відкритого протекціонізму міських чиновників, котрі користуються ситуацією для власного збагачення.

«Знято соціальний маршрут № 3, кількість автобусів на маршрутах № 21, 28, 42 є катастрофічно малою, в той же час отримати в міській раді додаткові ліцензії на цьому напрямі неможливо. Це призводить до соціальної, криміногенної напруги не тільки у вказаних мікрорайонах, але і при перевезенні пасажирів», - наголошує Петро Писарчук.

За його словами, мешканці мікрорайонів Рясне та Рясне-2 скаржаться на те, що для того, аби доїхати на роботу чи навчання, їм необхідно близько години стояти у чергах на маршрутки.

Відтак Петро Писарчук просить голову Львівщини та головного міліціонера області:

1. Доручити обласному управлінню транспорту взяти під свій контроль вирішення ситуації, що склалася.
2. Дати відповідні доручення щодо проектування, пошуку джерел фінансування з державного та обласного бюджетів на проведення робіт по будівництву транспортних розв’язок і нових магістральних шляхів Рясне-Львів.
3. Провести перевірку законності дій посадових осіб Львівської міської ради щодо блокуванню вирішення транспортних проблем шляхом зловживання при видачі ліцензій.

За словами Петра Писарчука, втрутитись у ситуацію із незадовільним транспортним сполученням мікрорайонів Рясне та Рясне-2 його підштовхнули численні звернення місцевих мешканців.

Окрім цього, у розпорядження Петра Писарчука потрапило звернення громадського об’єднання автомобільних перевізників Львівської області «Західавтотранс», у якому перевізники погрожують зупинкою пасажирського транспорту Львова через ігнорування міською владою численних скарг та проблем автоперевізників.

Зокрема, перевізники заявляють, що у Львові конкурси на перевезення пасажирів не відбувалися з 2007 року, а договори на перевезення є на 70% протермінованими.

«Замовник пасажирських перевезень міста самоусунувся від виконання умов договору на перевезення пасажирів на маршрутах міста», - наголошують в об’єднанні.

Перевізники також заявляють, що міська маршрутна мережа, напрацьована перевізниками та науковцями, не затверджена міською владою.

«Це дало можливість окремим керівникам міста її змінювати як заманеться, ігноруючи наукові підходи та потреби громади міста», - йдеться у звернення автоперевізників Львова. Вони вимагають затвердити маршрутну мережу міста, що дозволить врегулювати перевезення пасажирів, а також заборонити ручний метод управління схеми руху на маршрутах міста.