Наступного року кошторис соціальної реклами, порівняно із 2013 роком, зросте майже вдвічі.

Відтак, зауваження до проекту рішення висловило КП «Адміністративно-технічне управління», яке вказало на те, що запропоновані витрати на соціальну рекламу значно перевищують такі витрати минулих років.

Так, у 2010 році на соціальну рекламу з міського бюджету витратили 600,5 тис. грн., у 2011 році – 778,7 тис. грн., у 2012 році - 696,4 тис. грн., у 2013 році – 746,6 тис. грн. Тоді, як на соціальну рекламу у 2014 році заплановані витрати у сумі 1 млн. 437 тис. грн. В Адміністративно-технічному управлінні також порадили звернути увагу на поточний рівень виконання та наповнення бюджету.

У затвердженому переліку є 255 назв соціальної реклами програм, подій та заходів, серед яких: 94 річниця Злуки УНР-ЗУНР, промоція здорового способу життя, 105 років від дня народження Степана Бандери, 76 років від дня народження Василя Стуса, День пам’яті Героїв Крут, 200 років від дня народження Тараса Шевченка, Міжнародний день рідної мови, річниця від дня народження Лесі Українки, промоція профорієнтаційних зустрічей,  «Не викидай речі. Віддай на добро», виставка музичних інструментів та аксесуарів, Чемпіонат Європи з баскетболу 2015, Зимові Олімпійські ігри 2022, Дні раннього виявлення глаукоми, 8-й інженерний ярмарок кар’єри, тощо.

Як інформував Вголос, рішення про затвердження переліку соціальної реклами на розгляд виконавчого комітету виносили на минулому засіданні. Однак, розгляд цього питання члени виконкому перенесли на тиждень. Ініціатором пропозиції став секретар ради Василь Павлюк. Він заявив, що перелік реклами не погоджували з депутатськими комісіями.