Про це заявила українська редакція журналу.

«Друзі, хочемо поділитися з Вами уривками з листа, якого ми отримали від колег з американського NatGeo у відповідь на наш запит стосовно розміщеної на сайті news.nationalgeographic.com 6 вересня 2014 року статті «A Cease-fire Takes Hold in Ukraine as Territorial Questions Linger»:

«Дякуємо за листа! Нам прикро, що ми розчарували Вас цією статтею... Ми не мали наміру підтримати поняття «Новоросії», і ми внесли у статтю деякі зміни, щоб уточнити, що ми не підтримуємо російські вимоги... Просимо вибачення, що не проконсультувалися з Вами. Відтепер ми залучатимемо Вашу команду до пошуку джерел для висвітлення цієї критичної ситуації», - йдеться у повідомленні National Geographic Україна.

«У свою чергу, хочемо запевнити наших читачів, що команда NatGeoУкраїна докладатиме всіх зусиль, щоб допомогти колегам з інших країн отримати неупереджену інформацію про ситуацію в Україні», - наголошено в повідомленні.

 

 

Як повідомляв «Вголос», українці обурились російською пропагандою на сайті авторитетного журналу «National Geographic».