"Партнерство влади і бізнесу не може існувати в принципі. Між владою і бізнесом завжди є конфлікт інтересів, якому мусять слугувати мас-медіа та громадські організації. Тому не треба вигадувати жодних партнерств і дякувати владі за співпрацю з бізнесом, бо влада – це слуга народу". Так сьогодні, 3 червня, під час засідання львівського прес-клубу "Роль ЗМІ у налагодженні конструктивного діалогу між владою та бізнесом" висловив власне бачення партнерства ЗМІ, влади та бізнесу генеральний директор ВАТ "Троттола", член Комітету підприємців Львівщини та один із засновників "Львівської газети" Ярослав Рущишин.
"Сьогодні ЗМІ мають стати на громадську позицію і відчути себе не партнером влади, оскільки усі громадяни є господарями влади. І чим більше різного ґатунку мас-медіа існуватиме, тим об’єктивнішим буде інформаційне поле взагалі", – наголосив Я.Рущишин.

Він також зазначив, що "до "помаранчевої революції" у більшості львівських мас-медіа була відсутня громадянська позиція як така". "Писали або неправду, або, у кращому випадку, напівправду. Маю надію, що ситуація тепер змінилась", – додав Я.Рущишин.

ЗІК