У той же час в ряді моделей японського бренду йому відводиться своя, особлива роль: новинка не буде позиціонуватися як «великий ASX», передає «Автоцентр».

Власне, тому новий кросовер і отримав ім'я знаменитого спорткупе. У компанії вважають, що внутрішньої конкуренції між Eclipse Cross і ASX не виникне. ASX - «класичний» SUV, тоді як Eclipse Cross - автомобіль більш спортивний, заводний, динамічний. Його аудиторія - люди у віці від 25 до 40 років. Це прогресивна молодь, яка любить драйв і веде активний спосіб життя.

Поки озвучено, що новинка буде обладнана 1,5-літровим бензиновим турбомотором і варіатором, або ж дизельним мотором об'ємом 2,2 літра, який буде працювати у парі з автоматом. Але чи приїде до нас такий дизель - ще питання, на деякі ринки Eclipse Cross буде поставлятися з дволітровим двигуном.

Бензиновий мотор - власна розробка Mitsubishi. Знову ж точних даних по ньому немає, але за попередньою інформацією, його потужність складе 175 к.с. (Крутний момент 230 Нм). Таких характеристик цілком достатньо, щоб вважати Eclipse Cross хай не спортивним, але все ж заводним автомобілем.

З технічних нововведень треба відзначити імітацію блокування переднього диференціала, що значно поліпшить поведінку машини не тільки на бездоріжжі, але і на асфальті. Окремо варто згадати проекційний дисплей перед водієм з дублюванням найнеобхіднішої інформації, а також комунікативні можливості - Car Play і Android Auto.

Новий кросовер Mitsubishi буде пропонуватися як у повноприводному варіанті, так і з приводом тільки на передню вісь. Але акцент буде зроблений у першу чергу на досягнення Mitsubishi саме у розробці систем повного приводу.

Ціна Mitsubishi Eclipse Cross поки що невідома.

«Вголос»