Робота магазинів мережі «Епіцентр» під час надзвичайної ситуації та карантину нівелює всі зусилля у боротьбі з епідемією.

Про це заявив 24 березня 2020 року голова фракції ВО «Свобода» у Львівській обласній раді Олег Панькевич, інформує прес-служба Львівської обласної організації ВО «Свобода».

Депутатське звернення щодо порушення керівництвом «Епіцентру» законодавства та розпоряджень місцевих органів влади він скерував головам Львівської обласної ради та обласної державної адміністрації.

За словами депутата, в Україні, зокрема у Львівській області, запроваджено суворі заходи для попередження поширення епідемії коронавірусу, а від 24 березня 2020 року в області діє надзвичайна ситуація.

«Однак на території Львівщини продовжують працювати деякі підприємства, які не належать ні до продуктових магазинів, ні до аптек, яким дозволено працювати в період надзвичайної ситуації та карантину. Вражаючий приклад порушення законів та постанов – це діяльність на території області торговельних центрів мережі «Епіцентр».

На жаль, влада і правоохоронні органи, які ретельно контролюють дотримання законів та рішень малим і середнім бізнесом, не помічають порушень з боку великих підприємств.

Вважаю, що такий підхід нівелює всі зусилля в боротьбі з епідемією. Водночас хочу нагадати, що відповідно до закону №3219, порушення правил щодо карантину людей, санітарно-гігієнічних, санітарно-протиепідемічних правил і норм, передбачених законом «Про захист населення від інфекційних хворіб», іншими актами законодавства, а також рішень органів місцевого самоврядування з питань боротьби з інфекційними захворюваннями, тягне за собою адміністративну відповідальність», - зазначає Олег Панькевич.
Він наголошує, що влада і правоохоронні органи, які ретельно контролюють дотримання законів та рішень влади малим і середнім бізнесом, не помічають порушень з боку великих підприємств. Такий підхід нівелює всі зусилля в боротьбі з епідемією. Депутат вимагає від органів влади належно відреагувати на порушення.

У "Епіцентрі" уже відреагували на ситуацію. Подаємо їхню позицію.

Згідно з роз’ясненням Кабінету міністрів до постанови №211 від 11 березня 2020 року «Епіцентр», як мережа господарських магазинів, продовжить виконувати свою соціальну місію із забезпечення населення товарами першої необхідності по всій країні.
У мережі «Епіцентр» представлений найбільший в Україні асортимент побутових товарів та товарів першої необхідності, зокрема, захисні та дезінфікуючі засоби, медичні прилади, засоби кварцування та знезараження повітря, товари особистої гігієни, побутова хімія, базові харчові продукти (борошно, олія, вода, напої, фрукти), дитяче харчування та товари для дітей. У магазинах «Епіцентр» працюють аптеки.

Щоб забезпечити наявність у мережі товарів першої необхідності, засновники групи компаній «Епіцентр» Олександр та Галина Гереги створили у компанії оперативний штаб. Були проведені перемовини з усіма виробниками та постачальниками цих товарі та укладені довгострокові домовленості.

«Кожного дня у продаж надходять нові партії захисних масок та респіраторів. Також ми забезпечуємо мережу засобами для дезінфекції рук та приміщень. З постачальниками укладені безстрокові домовленості, тобто товар буде надходити поки в ньому є потреба», - говорить заступник генерального директора, директор з роздрібної торгівлі ТОВ «Епіцентр К» Володимир Гончаров.

Також «Епіцентр» виступив із ініціативою придбати апарати штучної вентиляції легень для установ охорони здоров’я.

«Компанія вважає своїм обов’язком підтримати медичну галузь України у важкі часи. Наразі перша партія - 100 апаратів ШВЛ - вже доставляється. Оскільки Європа закрила свої двері та все обладнання вироблене там йде на власні потреби, ми чекаємо поставок з Китаю, що займе певний час. За рекомендаціями МОЗ та запитами місцевої влади після прибуття апаратів ми передамо їх у лікарні. Але це лише перша партія обладнання. Компанія вже підписала контракти на подальші поставки. Паралельно ми працюємо з органами місцевої влади, щоб забезпечити заклади охорони здоров’я засобами захисту», - підкреслює Володимир Гончаров.

У компанії наголошують, що запровадили безпрецедентні заходи санітарно-гігієнічного контролю в мережі:

- на вході в магазин проводиться температурний контроль
відвідувачів;

- встановлено засоби для дезінфекції рук;

- здійснюється додаткова санітарно-гігієнічна обробка обладнання;

- на касах встановлені обмежувальні елементи задля уникнення
скупчення людей

- перевірені вентиляційні системи та проведена заміна фільтрів

- кожні три години в магазинах проводиться вологе прибирання
спецзасобам;

- щоночі проводиться кварцування приміщень;

- посилено контроль за станом здоров’я персоналу.