Про це пишуть «Українські новини».

«Особисто моя позиція не змінилася. Я вважаю, що це дивне рішення, якщо ми маємо ситуацію, коли на третину працює «Бориспіль», коли два їх термінали не експлуатуються в принципі, і коли не до кінця заповнений аеропорт «Київ». І при цьому ми, чомусь, розвиваємо аеропорт в Гостомелі», – зазначив він.

Разом з тим, міністр наголосив, що зі стратегічного погляду – це правильне рішення, якщо є можливість планувати потік понад 50 млн пасажирів:

«Але на даний момент мова йде про цифру в 10 млн пасажирів для «Борисполя» при його проектній потужності в 25-30 млн пасажирів».

До того ж, Омелян запевнив, що поки не існує точної економічної моделі з розвитку аеропорту «Гостомель» та навколишньої його інфраструктури, а також розуміння, як повернути необхідні інвестиції, оскільки ця пропозиція існує лише на рівні ідей.

Додамо, що Міністр інфраструктури не планує йти у відставку:

«Справа не в тому, буду я міністром чи ні. Якби в Україні були запущені безповоротні реформи, темпи яких вражали весь світ, я б пішов і з задоволенням займався улюбленими справами, читав книжки. Але поки цього не спостерігається, я ще попрацюю».

Як уже писав «Вголос», 17 липня Прем'єр висловив ідею розвитку аеропорту «Гостомель», який сьогодні виконує функцію бази для літаків ГП «Антонов» та авіакомпанії «Авіалінії Антонова», і перетворення його на базовий аеропорт для лоукостів – в тому числі ірландського лоукост-перевізника «Ryanair». Прем'єр запропонував розробити проектну документацію розвитку аеропорту «Гостомель» із визначенням вартості всіх необхідних робіт.    

До того ж, ДП «Антонов» повідомив про зацікавлення у використанні аеродрому в Гостомелі для обслуговування лоукостів.

 

«Вголос»