«Ми всі знаємо, як уміло пан Садовий уміє маніпулювати громадською думкою. Так, він вдало забиває баки людям  через підконтрольні ЗМІ. Йому вдається зомбувати львів’ян. Проте ми вирішили відповісти комунальному узурпатору – зібрали всі думки наших працівників та видали їх окремою газетою», – розповідає головний механік «Успіх БМ» Михайло Сенів.

За його словами, Львівська міська рада не припинила знищувати ринок перевезень, а мер свідомо оскаржує законне право людей на роботу в судах. Це адміністративне знищення, судова атака й результат – повний «віджим» підприємства і безробіття більш ніж 300 сімей, наголосив він.

За словами Михайла Сеніва, з фактажем для газети проблем не було, навіть більше: трудовому колективу компанії накипіло значно більше, ніж можна було вмістити в спецвипуск.

«А заголовки взагалі ніхто не придумував: це нашвидкуруч зібрана народна творчість, в якій самі львів’яни висловлюють власне ставлення до двічі обстріляного мера: «Жадібність – страшна хвороба», «У мерії Садового, окрім бабла, нема святого», «Візьми і забери».

«Трудові колективи вже сьогодні готові не вийти на роботу, тож на рейси не виїдуть більш ніж 200 міських автобусів. Тому вимагаємо в мерії припинити знищення підприємств, тим самим відкликати касаційну скаргу, інакше страйк трудових колективів буде безстроковим», доповнюють працівники транспортного підприємства.

Також трудові колективи просять ЗМІ, громадськість та депутатів Верховної Ради України звернути увагу на проблему львівського перевізника. В іншому разі у всіх під носом відбудеться знищення підприємства.

Нагадаємо, юридичне управління Львівської міської ради подало касаційну скаргу на рішення Львівського апеляційного адміністративного суду, яким визнано незаконними дії департаменту житлового господарства та інфраструктури з одностороннього дострокового розірвання договорів з компанією «Успіх БМ».

У своїй касаційній скарзі міська рада просить скасувати рішення апеляційної інстанції. Працівники компанії-перевізника кажуть, що юридичну тяганину спрямовано на те, щоб усунути з ринку перевезень незалежного від міської влади перевізника.