Віце-спікер зазначив, що з огляду на негативні процеси, які сьогодні прослідковуються у діяльності виконавчої гілки влади Львівської міськради, у Верховній Раді вже готові документи для створення Тимчасової слідчої комісії, що власне і займеться діяльністю чиновників Львова.

«Ці документи є вже підготовлені. Я вже їх бачив. Йдеться про конкретну сферу – це дії керівництва управління транспорту Львівської міської ради, зловживання керівництва управління капітального майна Львівської міськради. Там є низка порушень, зокрема не дотримання законодавства України, невиконання рішень сесії. І ці питання будуть виноситися на найближчу сесію парламенту у форматі Тимчасової слідчої комісії», – повідомив віце-спікер.

На його думку, «керівництво управління транспорту не має ні морального, ні професійного права перебувати на обійманих посадах».

Руслан Кошулинський наголосив на проблемах транспортної галузі Львова, що виникли після впровадження нової транспортної схеми міста. Особливу увагу заступник голови парламенту звернув на діяльність комунального підприємства АТП №1.

«Сьогодні під їхнім керівництвом (керівництвом управління транспорту – Вголос) навіть АТП №1 як комунальне підприємство, зловживаючи своїм становищем, а це я можу говорити достеменно з цифрами в руках, подають інформацію про те, що вони отримують від львів‘ян в півтора, вдвічі менше коштів, ніж це є насправді», – наголосив віце-спікер.

За його словами, АТП №1 має найбільш вигідні маршрути у Львові, з найбільшим пасажиропотоком. Натомість, за поданою ними інформацією, це підприємство є збитковим, або ж у кращому випадку неприбутковим.

«Якщо в день вони можуть реально зібрати 2 тисячі гривень з одного автобусу, то подається інформація, що вони зібрали 1000 гривень, максимум – 1400 грн. Тобто в півтора, практично вдвічі меншим показується прибуток підприємства. І якщо ми перевіряємо на різних маршрутах за один день роботи, то ми бачимо, що практично занижується робота. Тому якість впровадження транспортної схеми досі треба розглядати під призмою законності», – підкреслив Руслан Кошулинський.

Він додав, що також низка порушень є і в діяльності управління комунального майна.

«Там є низка порушень і офіційних документів, які засвідчують про зловживання і корупцію керівництва цього управління і зокрема бездіяльність міського голови в цьому напрямку, який закриває очі навіть на приписи правоохоронців щодо корупційних дій керівника управління комунального майна», – констатував віце-спікер.

Щодо самої Тимчасової слідчої комісії, яка займеться згаданими вище порушеннями, то за інформацією Руслана Кошулинського, створення ТСК ініціювали нардепи від фракції «Свобода».

Для створення цієї комісії потрібно 150 голосів парламентарів. До її складу, відповідно до чинного законодавства, увійдуть представники різних фракцій ВРУ. Крім того, процедура передбачає документальне оформлення необхідності створення комісії. За словами заступника голови ВРУ, документи на створення комісії вже готові, позаяк він бачив їх на власні очі.

«Я вже перевіряв, ці документи вже є готові. Тому на найближчу сесію, яка почнеться у лютому, я надіюся, що це буде проголосовано. Мова йде про перевірку діяльності виконавчих органів Львівської міської ради, зокрема власне ми говоримо про управління транспорту і управління комунального майна», – підсумував Руслан Кошулинський.

Він також додав, що сам він не може очолити цю Тимчасову слідчу комісію.

«Я не можу очолити комісію. А шкода, з огляду на те, що я напевно найкраще знаюся на проблематиці міста Львова в цій царині. Але я мав судові перипетії як мешканець Львова, я виграв суди в управління транспорту Львівської міської ради і я за законом не маю права бути членом цієї комісії. Але я б із задоволенням взяв у цьому участь. Але я думаю, що достатньо буде людей з різних фракцій, які візьмуть участь у роботі цієї комісії», – додав заступник голови ВРУ.