Як повідомляє прес-служба партії, 30 жовтня 2010 року, перед день виборів, Львівською міською виборчою комісією було прийнято Постанову №53 про зняття в приміщеннях для голосування або безпосередньо перед ними інформаційних плакатів місцевих організацій партій, кандидатів у депутати від яких зареєстровані у багатомандатному виборчому окрузі по виборах депутатів Львівської міської ради 31.10.2010р. та інформаційних плакатів у депутати в одномандатних виборчих округах по виборах депутатів Львівської міської ради 31.10.2010р.

Вищезгадана постанова, за словами Барнацького, суперечить ст.26,49,п.5 ст.68 Закону України «Про вибори депутатів Верховної Ради АР Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів» та ст. 71 Конституції України.

Постанова була прийнята 30.10.2010 року, а вручена головам дільничних виборчих комісій аж 31.10.2010 року зранку.

Павло Барнацький вважає, що прийнявши вищезгадану незаконну постанову, Львівська міська виборча комісія грубо порушила права виборців на ознайомлення із автобіографічними даними кандидатів у депутати, що є одним із найважливіших чинників виборчого процесу, оскільки без такої інформації виборців поставили перед фактом, обирати «кота в мішку». А це, в свою чергу вплинуло на правильний вибір виборців при голосуванні за того чи іншого кандидата або партійний список.

Так, виборці Романів М.Ю., Чурсін В.І., Нога М.М. та інші стверджують, що не маючи наглядної агітації вони не змогли зробити правильний вибір і щоб совість їхня залишилась чистою – проголосували проти всіх.

Барнацький звертає увагу, що за інформацією об’єднання «За чесні вибори!» станом на 19.00год, 02 листопада 2010 року під час паралельного підрахунку голосів до Львівської міської ради не підтримали жодного кандидата в депутати – 7,31% виборців.

«Без сумніву, якщо б на виборчих дільницях висіли інформаційні плакати з інформацією про кандидатів від Партії захисників Вітчизни та партійний список, то виборці проголосували би за нашу Партію і таким чином кандидати в депутати стали б депутатами Львівської міської ради. А по списках – Партія захисників Вітчизни подолала б трьохвідсотковий бар’єр на вищезгаданих виборах», - переконаний він.

Посилання Львівської виборчої комісії на те, що інформаційні плакати кандидатів в депутати були виготовленні не в повній кількості та комплектності самою ж Львівською виборчою комісією, не є підставою для обмеження виборчих прав виборців та кандидатів. Така постанова свідчить про бездіяльність ДВК або свідоме невиконання закону України про вибори з метою ввести виборців в оману і зірвати вибори, за що передбачена кримінальна відповідальність.

Окрім цього, 31 жовтня 2010 року Львівським міським осередком «Партії Захисників Вітчизни» було подано скаргу у Львівську міську виборчу комісію про те, що у виборчих бюлетенях Львівської міської організації Партії Захисників Вітчизни знаходиться під №49, а в протоколах ДВК про підрахунок голосів під №39. Однак Львівською міською виборчою комісією не було розглянуто вищезгадану скаргу і в результаті фіксування результатів підрахунку голосів дільничними виборчими комісіями у м.Львові здійснювалося у протоколах, у яких містилися розбіжності між нумерацією ЛМО «Партія Захисників Вітчизни» у виборчих бюлетенях та протоколах ДВК про підрахунок голосів.

Ця обставина підтверджена копіями протоколів ДВК по підрахунку голосів, завірених мокрою печаткою цих ДВК. Це створило умови для порушення виборчого закону під час підрахунку голосів на виборчих дільницях з виборів депутатів Львівської міської ради і в подальшому вплинуло на кінцевий результат виборів не на користь ЛМО «Партія Захисників Вітчизни».

Увага суду звертається на те, що при підрахунку голосів спочатку бюлетені розкладають по партіях у порядку визначеному реєстрацією, а потім перераховують і оголошують кількість, вказуючи номер партії і ці дані записуються по номерах в протоколі. У зв’язку з цим, при підсумковому підрахунку голосів бюлетені з позначкою за Львівським міським осередком «Партії Захисників Вітчизни» могли попасти до інших партій, зокрема за партію Єдиний центр. Така ситуація не дає можливості вивести правильну остаточну цифру результатів виборів, зазначає Барнацький.

Після закінчення виборів, дільничними виборчими комісіями у Львівську міську виборчу комісію були надані протоколи ДВК про підрахунок голосів з різною нумерацією ЛМО «Партія Захисників Вітчизни», а саме №39, а другі №49.

Окрім цього, голова обласної ПЗВ ставить суд до відома, що протоколи ДВК про результати підрахунку голосів передаються у Львівську міську виборчу комісію і вони обробляються в автоматизованому комп’ютерному режимі на підставі нумерації партій, як у виборчих бюлетенях так і нумерації в протоколах ДВК підрахунку голосів. І таким чином результати голосування отриманні Львівською виборчою комісією не відповідають фактичним даним.

Враховуючи це Павло Барнацький звернувся до суду із проханням:
- зобов’язати Львівську виборчу комісію розглянути скаргу від 31 жовтня 2010 року подану Львівським міським осередком «Партія Захисників Вітчизни» про те, що у виборчих бюлетенях ЛМО «Партія Захисників Вітчизни» знаходиться під №49, а протоколах ДВК про підрахунок голосів під №39.

- встановити факт бездіяльності Львівської виборчої комісії, що виразився у залишенні без розгляду вищезгаданої скарги.

- визнати незаконними дії Львівської міської виборчої комісії при прийняті постанови від 30 жовтня 2010 року №53 про зняття в приміщеннях для голосування або безпосередньо перед ними інформаційних плакатів місцевих організацій партій, кандидати у депутати від яких зареєстровані у багатомандатному виборчому окрузі по виборах депутатів Львівської міської ради 31.10.2010р. та інформаційних плакатів у депутати в одномандатних виборчих округах по виборах депутатів Львівської міської ради 31.10.2010р.

- винести ухвалу про витребування оригіналу постанови Львівської виборчої комісії від 31 жовтні 2010 року №53. та оригіналів, або завірені копії протоколів про підрахунок голосів кандидатів у депутати по багатомандатному виборчому окрузі по виборах депутатів Львівської міської ради 31.10.2010р

- до прийняття судового рішення по цьому адміністративному позову, винести ухвалу, якою заборонити Львівській міській виборчій комісії проводити підсумкове засідання комісії по затвердженню результатів виборів до Львівської обласної ради.