Про це йдеться у підтвердженні суду королівської лави Високого суду Англії та Уельсу, передає “Радіо Свобода“.

У ньому представники Порошенка наголошують, що статтю ВВС прочитали “мільйони читачів в цій країні і за її межами”.​ Крім того, інші ЗМІ поширили опубліковану BBC інформацію.

У позовах наведені текст новини, опублікованої на сайті ВВС та розшифровка програми вечірніх новин на каналі BBC One, на якій кореспондент Пол Вуд повторив ці твердження.

Представники Порошенка заявляють, що президент “зазнав серйозної репутаційної шкоди, пережив суттєвий стрес та збентеження”.

Крім того, публікація завдала збитків не тільки іміджу президента, але і його репутації політика та підприємця.

Додатково у позові згадали, що саме за президентства Порошенка створили антикорупційні органи, зокрема – НАБУ.

Адвокати президента також вимагають від суду зобов’язати BBC визнати інформацію у публікації неправдивою. Також утриматись від подальшого поширення аналогічних матеріалів, компенсувати збитки та судові видатки.