Такий висновок Інституту української мови надійшов до парламентського комітету з питань науки і освіти, інформує прес-служба Комітету з питань освіти і науки.  

Експерти Інституту дослідили підручники після офіційного звернення парламентського Комітету і виявили численні мовні (орфографічні, пунктуаційні, граматичні, стилістичні, логічні, а також технічні) помилки. Тексти підручників, як йдеться у висновку, суперечать чинним правописним нормам сучасної української літературної мови. Найпоказовіші помилки експерти розписали на 10 сторінках.

Голова Комітету з питань освіти і науки Лілія Гриневич направила Міністру освіти і науки експертний висновок Інституту української мови, аби виправити у ході навчального процесу вказані в експертному висновку помилки. Одночасно голова парламентського Комітету запропонувала відомству оприлюднити на сайті Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України експертний висновок до уваги вчителів та батьків – з метою корегування навчального процесу.

Лілія Гриневич нагадала, що для підвищення якості підручників необхідна прозора конкуренція на ринку підручників, а вплив на вибір повинні мати практичні освітяни.

Як писав Вголос, Лілія Гриневич вважає, що попри заяви Міносвіти про стовідсоткове забезпечення українських учнів підручниками, в школах є проблеми із книжками.