Ще на посаді президента Петро Порошенко за допомогою куплених журналістів, експертів та блогерів створив систему нападок на опонентів.

Про це повідомляє англомовна газета Kyiv Post.

Повідомляється, що Адміністрація Порошенка платила мільйони за публікацію замовних матеріалів у новинах, мала кількох куплених політологів та координувала атаки блогерів проти опонентів Порошенка у Facebook. Доказом цього є документи, які були знайдені у кабінеті, що раніше займав Володимир Горковенко, голова відділу зв'язків департаменту інформаційної політики адміністрації Петра Порошенка.

Це ключова людина в Адміністрації колишнього президента, яка займалася створенням потрібної йому інформаційної картинки. Зазначається, що Горковенко був відповідальний за створення так званих "чорних" та "білих" списків спікерів – тобто негласних інструкцій телеканалам, які вказували, кого заборонено кликати на ефіри, щоб критика влади не лунала на всю країну. А хто, навпаки, має бути спікером на телеканалах, щоб транслювати потрібні Порошенку меседжі під виглядом незалежних експертів.

Документи, які оприлюднила Kyiv Post, є уривками з неофіційного медіа-плану адміністрації. Вони стосуються 2015-2016 років, хоча подібні практики  існували і в наступні роки. Наприклад, у вересні 2015 року популярна газета "Аргументи і Факти" мала отримати 2 100 доларів за розміщення статті політолога Олександра Соколова "Как потерять Украину?".

У документах також зазначено, що 874 тисячі доларів готівкою мали бути виплачені семи радіостанціям під час місцевих виборів 2015 року за розміщення інформаційних повідомлень у випусках новин.

Чорний інформаційний штаб Порошенка мав просувати не тільки ідеї, але і конкретних осіб.

Один з документів деталізує інформаційну кампанію, яка мала супроводжувати призначення Віталія Ковальчука представником президента в Кабміні у травні 2016 року. Окрім Ковальчука, тіньовий медіа-штаб Порошенка просував пов'язаний з Ковальчуком політичний проєкт "Наш край", який був створений з колишніх регіоналів.

Згідно з документами, команда Порошенка витратила 72,8 мільйона гривень на передвиборчу рекламу партії "Наш Край" на основних телеканалах.

Відомо, що близко 20 найпопулярніших блогерів підтримували Порошенка у соціальних мережах та отримували плату за свої послуги, яка могла становити півтори тисячі доларів на місяць.

Нагадаємо, що Порошенко у Раді влаштував істерику через держзраду та похвалився “Мінськими угодами”.