Про це  вчора під час прес-конференції  повідомив Роберт Кемпінський, директор департаменту маркетингового планування Польської туристичної організації, інформує кореспондент Вголосу.

В Україні рекламувати зимовий та літній відпочинок почнуть у листопаді.

Закріпити за Польщею статус туристично-привабливої країни вирішили після успішного проведення Євро-2012. Крім того, за словами Кемпінського, країна отримала на це кошти від  Європейського Союзу.

«Використовуючи позитивний досвід, який маємо після проведення Євро-2012, ми розпочали промоційну кампанію на 6 туристичних ринках Європи, зокрема і в Україні. І маємо можливість завдяки європейській підтримці бути краще представлені на туристичних ринках. В принципі в’їзний туризм українців в Польщу має індивідуальний характер, тому наша промоційна кампанія буде безпосередньо спрямована до кінцевого споживача», – зазначив він.

Зокрема, в Українікі туристичні принади зимового та літного відпочинку в Польщі рекламуватимуть у найбільш відомих мас-медіа, в метро Києві і Харкова та телеканал Києва, Харкова, Львова та Дніпропетровська.

«Ми плануємо свою промоційну кампанію розпочати вже в листопаді, вона триватиме і в грудні та протягом 2014 року», – повідомив Роберт Кемпінський.

Крім того, Польща, за словами Катажини Собєрайської, віце-міністра спорту та туризму РП, уже рекламує себе на риках Японії, Індії та Китаю.