Польське Міністерство морського господарства та внутрішнього судноплавства надіслало Європейській комісії документи, пов’язані з планами спорудження каналу через Віслинську косу на півночі Польщі, що з’єднуватиме Віслинську затоку з Ґданською затокою.

Поки що, судна з порту в місті Ельблонґ можуть вийти з Віслинської затоки лише з дозволу російської сторони, повідомляє Польське радіо.

Документи, які стосуються планів перекопати Віслинську косу, до Брюсселя відправлено 14 січня. Віце-міністр морського господарства та внутрішнього судноплавства Ґжеґож Вітковський заявив: «Ми наголосили, передусім, на нових елементах, що пов’язані з безпекою польської держави, свободою судноплавства. А це не є таким очевидним, коли врахувати інцидент у Керченській протоці, безпеку східного флангу НАТО, розвиток економічного потенціалу Ельблонґа та всього регіону. Аргументи стосуються лише суті справи і якщо ми так розглядатимемо це питання, то я спокійний за подальшу роботу над цією інвестицією.

Сумніви Європейської комісії стосувалися, зокрема, впливу будівництва судноплавного каналу через Віслинську косу на навколишнє середовище. Брюссель хоче припинити роботу над цією інвестицією. За повідомленням Радіо Ґданськ, запит Європейської комісії стосувався документа про вплив спорудження каналу на навколишнє середовище та позитивного рішення в цій справі регіонального директора захисту довкілля в Ольштині.

Останнього дня 2018 року Морське управління в Ґдині оголосило тендер на створення водного шляху, що з’єднує Віслинську затоку з Ґданською затокою.