Польська фірма NDI S.A., з якою заплановане підписання концесійної угоди на будівництво автодороги Краковець-Львів-Броди, насправді не є концесіонером. Сенсаційним у цій інформації є те, що у звіті про стан підготовки до Євро-2012 голова Львівської ОДА Микола Кміть повідомив, що NDI SA виступає концесіонером будівництва автодороги, а на 2 жовтня 2008 року в рамках 8 Міжнародного економічного форуму у Львові планувалось підписання угоди на будівництво дороги Краковець-Львів-Броди.

Нагадаємо, що на початку серпня віце-прем’єр-міністр Іван Васюник запевняв, що до 15 серпня українська сторона мала вийти на підписання додаткової угоди, що відкриє шлях до реалізації проекту будівництва концесійної дороги.

У середині липня міністр транспорту та зв'язку Йосип Вінський заявив, що не вірить в успішне завершення будівництва концесійної дороги Львів-Краковець, бо, за його словами, «закон про концесію, який діє в Україні, реально приймався задля того, щоб концесійного будівництва як такого не було».

Консорціум "Трансмагістраль" отримав концесію у 1999 році і неодноразово намагався провести тендер на визначення підрядника будівництва дороги. За цей час консорціум розробив проектну документацію, відвів землі та завершив роботи з вирубки лісу і виведення інженерних комунікацій.

За словами Йосипа Вінського, Мінтранс робить кроки для вирішення проблеми: «Думаю, що ми зараз розробимо новий закон, який враховує інтереси концесіонерів. Якщо парламент проголосує, то появляться компанії, які будуть займатися концесійним будівництвом. Ми повинні зробити такі закони, для того, щоб компанії йшли на законодавчу базу».

Поданий урядом проект Закону України про внесення змін до Закону України «Про концесії на будівництво та експлуатацію автомобільних доріг» був прийнятий Верховною Радою за основу ще у квітні 2007 року.

У березні цього року під час наради у т. в. о. голови Львівської ОДА Миколи Кметя було прийнято рішення про те, що обласна державна адміністрація підтримує компанію NDI S.A у питанні будівництва автомобільної дороги Краковець–Львів та Львів–Броди за умови, що компанія у найближчий час розробить конкретний графік будівництва і проектування частини дороги, а також погодить цей графік із Львівською обласною державною адміністрацією, Державною службою автомобільних доріг, Міністерством фінансів України, Міністерством економіки України та Кабінетом Міністрів.

На прес-конференції 1 квітня Микола Кміть заявив, що дорогу Краковець–Львів–Броди будуватиме німецька компанія. «Концесіонером була українська фірма, яка продала свої права іноземцям. Вони зараз на стадії оформлення прав власності. Це німецька компанія. Вони повинні не тільки побудувати, а й експлуатувати2, — сказав тоді Кміть.

Однак пізніше консорціум «Трансмагістраль» спростував інформацію про продаж прав на концесію автобану «Львів–Краковець».

За інформацією агентства, NDI S.A. – девелоперська компанія, яка займається організацією, контролем та реалізацією інвестиційних процесів. NDI S.A. входить до складу компанії Gdansk Transport Company (GTC), котра має концесію на будову північної частини автостради А1 (152-кілометровий відрізок Ґданськ-Торунь). Компанія NDI є акціонером ВАТ «Розточчя СТ», що входить до консорціуму «Трансмагістраль». Відповідно до бази даних ДКЦПФР компанія NDI S.A. опосередковано володіє 40% акцій Відкритого акціонерного товариства «Виробничо-наукова компанія «Розточчя СТ».

Іншим великим акціонером ВАТ «Розточчя» є Спiльне українсько-росiйське пiдприємство - ТОВ «СIЛ» – 51,75% акцій. В товаристві нас запевнили, що процес викупу акцій «Розточчя» фірмою NDI S.A. знаходиться на завершальній стадії, а головою спостережної ради ВАТ «Розточчя» у якості представника ТзОВ «Сіл» призначено голову правління польського NDI Єжи Мар’яна Гаєвського.