Про це 3 жовтня 2014 року повідомив свободівець, народний депутат України Андрій Тягнибок, який безпосередньо долучився до його створення, інформує прес-служба Львівської обласної організації ВО «Свобода».

За словами депутата, під час заворушень на Донбасі довелось на два тижні призупинити будівельні роботи, адже припинилось постачання вибухівки, що виготовляють на Сході України. Зараз амоніт для вибухових робіт везуть аж з Болгарії.

«На сьогодні уже пройдено 550 метрів із майже двох кілометрів майбутнього тунелю. Складність робіт полягає у тому, що пісковик, який залягає у гірській породі є надзвичайно твердим. Тому доводиться для вибухових робіт закладати по півтонни вибухівки, а за тридцять метрів розташований старий тунель, якому 127 років, він в аварійному стані, і може будь-якої миті завалитись», – повідомив свободівець.

Свого часу будівництво «Бескидського» тунелю було під загрозою, адже Євросоюз призупинив дію угоди, за якою виділялись кошти на спорудження стратегічного об’єкту.

«Тоді довелось докласти усіх зусиль, щоб угода із Європою була підписана, – каже Андрій Тягнибок. – А сьогодні під час  поїздки в село Опорець на Сколівщині, працівники фірми, що виконує будівельні роботи запевнили, що роботи ведуться за графіком і будуть виконані вчасно».