Чинний президент Петро Порошенко частково фінансував свою виборчу кампанію за рахунок платників податків.

До такого висновку прийшов громадський рух “ЧЕСНО”.

Повідомляється, що в декларації за 2018 рік Порошенко вказав 122 млн гривень витрат на рекламу. Проте за підрахунками тільки на телерекламу він витратив 175 млн гривень, а витрати на зовнішню рекламу і агітацію у Facebook взагалі не зазначено в декларації.

Стало відомо також, що рекламну компанію на телебаченні Порошенко активізував на початку весни 2018 року.

Його знамениті гасла “Армія! Мова! Віра!” поширювалися через соціальні мережі, а в серпні з’явилися на ТБ.

За даними “ЧЕСНО”, зовнішню рекламу Порошенка в першій половині 2018 року розміщували місцеві органи влади за рахунок платників податків.

Активісти зазначили, що направили до Адміністрації президента запит з проханням конкретизувати витрати на рекламу.

Додамо, що Порошенко пообіцяв більше не призначати своїх бізнес-партнерів на відповідальні посади.